امروز : 31 فروردین 1403

با حضور استاندار مازندران؛

نمتا؛ سامانه نظام مدیریت مشارکتی استان رونمایی شد

کد خبر : 78310 10 بهمن 1397
پ

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست خبری که در آستانه دهه فجر برگزار شد، سامانه نظام مدیریت مشارکتی را رونمایی کرد و از تمامی اندیشمندان، نخبگان و شهروندان مازندرانی خواست تا پیشنهادات و ایده های خود را برای مدیریت بهینه استان در این سامانه به اشتراک بگذارند. ‎ ‎

با حضور استاندار مازندران؛ نمتا؛ سامانه نظام مدیریت مشارکتی استان رونمایی شد.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در نشست خبری که در آستانه دهه فجر برگزار شد، سامانه نظام مدیریت مشارکتی را رونمایی کرد و از تمامی اندیشمندان، نخبگان و شهروندان مازندرانی خواست تا پیشنهادات و ایده های خود را برای مدیریت بهینه استان در این سامانه به اشتراک بگذارند.

این سامانه که با علامت اختصاری ' نمتا ' شناخته می شود، از طریق نشانی اینترنتی (namta.ir) قابل دسترسی است.

استاندار مازندران در حاشیه راه اندازی این سامانه گفت: این سامانه برای دریافت ایده های برتر در زمینه های مختلف توسعه ی استان در سطوح خرد و کلان راه اندازی شده است و در مجموع علاوه بر نخبگان و پژوهشگران علمی، تمامی شهروندان مازندرانی که ایده ای برای توسعه استانی دارند می توانند با مراجعه به این سامانه، ایده خود را ثبت کنند.

وی افزود: این سامانه به گونه ای طراحی شده که تا هر شهروندی در هر زمینه ای پیشنهاد و ایده ای برای بهبود کارها دارد آن را ثبت کند و ایده ارائه شده از طریق سامانه برای بررسی و کاربردی کردن در اختیار دستگاه های مربوطه قرار می گیرد و یا به صورت مستقیم در ستاد استانداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: ایده های برتری که قابلیت اجرایی داشته باشد از سوی دستگاه های اجرایی و یا استانداری انتخاب می شود و به ایده پرداز نیز اطلاع رسانی خواهد شد تا از مشورت های بیشتر او استفاده شود.

حسین زادگان افزود: مراحل بررسی ایده های ارسالی به سامانه از سوی استانداری رصد خواهد شد و یکی از ملاک های ارزیابی عملکرد مدیران نیز رسیدگی به نقطه نظراتی است که در قالب ایده های نو برای بهبود کارها و توسعه استان به آنها ارائه می شود.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را تسهیل در ارتباط گیری دستگاه های اجرایی با مردم و استفاده از ظرفیت فکری عظیم مردمی برای بهبود کارها و حل مشکلات استان اعلام کرد.

ارتباط ویدئو کنفرانسی 

استاندار مازندران به ارتباط ویدئو کنفرانسی خود با مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستان ها به عنوان طرحی دیگر یاد کرد که با هدف شتاب بخشی به حل مشکلات استان از هفته جاری اجرایی شده است.

حسین زادگان گفت: اولین ارتباط ویدئو کنفرانسی را این هفته با فرمانداران اجرایی کردیم و برای سایر دستگاه ها نیز عملیاتی می شود.

وی مزیت اصلی این طرح را جلوگیری از اتلاف وقت مدیران و فرمانداران برای شرکت در جلسات غیر ضرور و پیگیری طرح ها و رفع مشکلات مردم در اسرع وقت دانست.

حسین زادگان که اوایل آذر ماه سال جاری به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران معرفی شد در همان نشست های اولیه با برگزاری نشست های ویدئوکنفرانسی به جای نشست های حضوری موافقت کرد و دستور داد تا با فراهم کردن زیرساخت ها، این پیشنهاد اجرایی شود.

در آغاز این نشست که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری حضور داشتند، ابوذر قربانی، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری مازندران نیز به بیان مسایل و جزییات این پروژه پرداخت.

اشتراک گذاری
پیوند ها