امروز : 13 اردیبهشت 1403

جلسه شورای اداری شهرستان نهای سوادکوه سوادکوه شمالی در دانشگاه آزاد شهرستان با حضور حسین زادگان استاندار برگزارشد

جلسه شورای اداری شهرستان نهای سوادکوه سوادکوه شمالی در دانشگاه آزاد شهرستان با حضور حسین زادگان استاندار برگزارشد

کد خبر : 78231 8 بهمن 1397
پ

حسین زادگان استاندار مازندران بر ضرورت توجه به ظرفیت های منطقه ای برای توسعه تاکید کرد و گفت : اولویت اول در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی باید بحث گردشگری و دام پروری باشد و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد ‎ ‎

 

به گزارش بخشدارمرکزی سوادکوه شمالی :جلسه شورای اداری شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی شامگاه سه شنبه مورخ 97/11/2 با حضورحسین زادگان استاندارمازندران و مدیران کل دستگاههای اجرایی و مدیران شهرستانی در دانشگاه آزاد شهرستان سوادکوه شمالی برگزارشد .

فرماندارسوادکوه شمالی هم در این جلسه با بیان اینکه یکی از مشکلات این شهرستان در حوزه ورزش است، گفت: بنا بود تا مجموعه ورزشی شهدا سوادکوه شمالی در دهه فجر امسال بهره برداری شود، اما تاکنون اتفاقی نیفتاده است و ورزشکاران در این شهرستان چشم انتظار راه اندازی این مجموعه ورزشی هستند .
سید محمد انصار الحسینی دیگر مشکل این شهرستان را در حوزه صنعت اعلام کرد و افزود: شهرک صنعتی در سوادکوه شمالی تنها نام بزرگ ترین شهرک صنعتی مازندران را یدک می کشد، اما متاسفانه با پایین ترین ظرفیت مشغول فعالیت است .
وی از تولید عسل به عنوان برند شیرگاه در این شهرستان یاد کرد و گفت: متاسفانه تنها موفق شده ایم تا با برگزاری جشنواره ، نام عسل شیرگاه را به شهروندان معرفی کنیم .
فرماندار سوادکوه شمالی با اعلام اینکه عسل در این شهرستان نیازمند بسته بندی است، افزود: تنها از این طریق است که می توانیم از ظرفیت های زنبورپروری و تولید عسل این شهرستان بدرستی بهره بگیریم.
انصارالحسینی از ضعف گردشگری هم به عنوان مشکل دیگر این شهرستان یاد کرد و توضیح داد: تاکنون در جذب گردشگر برای این شهرستان نه تنها کاری انجام نداده ایم بلکه حاشیه این شهرستان به دلیل وجود زباله نازیبا شده است .

استاندار مازندران هم در این جلسه بر ضرورت توجه به ظرفیت های منطقه ای برای توسعه تاکید کرد و گفت : اولویت اول در شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی باید بحث گردشگری و دام پروری باشد و در این زمینه نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها