امروز : 9 فروردین 1403

با حضور یحیی یوسف پور فرماندار

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد معارفه شد.

کد خبر : 77716 20 دی 1397
پ

پیش از ظهر روز امروز پنج شنبه 20 دی ماه سالجاری و طی مراسمی با حضور یحیی یوسف پور فرماندار و احمد محمدی معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد و غلامرضا رنجبر بخشدار مرکزی و مسئولین دوایر فرمانداری با اهدای حکم استاندار مازندران ، صدیقه حق شناس به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد معارفه شد. ‎

با حضور یحیی یوسف پور فرماندار

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد معارفه شد.

 

پیش از ظهر روز امروز پنج شنبه 20 دی ماه سالجاری و طی مراسمی با حضور یحیی یوسف پور فرماندار و احمد محمدی معاون فرمانداری شهرستان محمودآباد و غلامرضا رنجبر بخشدار مرکزی و مسئولین دوایر فرمانداری با اهدای حکم استاندار مازندران ، صدیقه حق شناس به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد معارفه شد.

طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان استاندار مازندران سرکار خانم صدیقه حق شناس را به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد منصوب کرد .

در حکم وی آمده است :

خانم صدیقه حق شناس

سلام علیکم

با عنایت به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان محمودآباد ، به موجب این حکم به سمت معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان محمودآباد پست سازمانی شماره 909-27 منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و بهره گیری از تجارب علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالفعل و بالقوه نهفته در حوزه مسئولیت جدید در ایفای وظایف محوله و خدمت به مردم منطقه موید و منصور باشید. توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدّ ظلّه العالی ) در جهت پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار خواستارم.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران

 

شایان ذکر است صدیقه حق شناس فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علوم اجتماعی بوده و مسئولیت اداره سیاسی و اجتماعی و روابط عمومی و امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان آمل را طی 18 سال گذشته در کارنامه دارد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری