En امروز : 31 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران:

تداوم نظام و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی شهیدان است / خدمت رسانی صادقانه به مردم، گام برداشتن در مسیر شهدای سرافراز است

کد خبر : 139676 18 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

یوسف نوری، مقام عالی دولت در استان با بیان این که تداوم نظام و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی شهیدان است، گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم، گام برداشتن در مسیر شهدای سرافراز است. ‎

 

استاندار مازندران با بیان این مطلب که شاخصه اصلی مردم دیار علویان، زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر است، گفت: این ویژگی برجسته مردم این خطه، ستودنی است.

یوسف نوری امروز در اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در بابلسر در جمع خبرنگاران، بیان داشت: تکریم و تعظیم شهدا موجب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی و همواره مایه اقتدار و غرور ملت ایران می شود.

وی اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت شهدای گرانقدر ایران اسلامی زمینه خودسازی را برای همه به خصوص نوجوانان و جوانان فراهم می کند.

نوری با اشاره به این نکته که شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: تداوم راه این شهدای بزرگ و خدمت رسانی صادقانه به مردم، گام برداشتن در مسیر شهدای سرافراز است.

استاندار مازندران ادامه داد: تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدای گرانقدر ماست که با هجرت و جهاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام مسوول مازندران، تصریح کرد: دعای خیر شهدا و خانواده این عزیزان پشتوانه محکمی برای خدمتگزاران به مردم است و باید قدرشناس این ارزش باشیم.

 

اشتراک گذاری