En امروز : 30 اردیبهشت 1403

تقدیر معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از معاون هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران

کد خبر : 139611 17 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

محسن کوشش تبار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور با صدور لوح سپاسی؛ از از تلاش های حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار مازندران برای حضور موفقیت آمیز استان مازندران در ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران ( اکسپو 2024 ) قدردانی کرد. ‎

 

متن کامل این پیام بدین شرح است:

جناب آقای خیریانپور

معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران

برگزاری دومین نمایشگاه طرح توسعه زنجیره های ارزش راهبردی استان ها همزمان با ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که با استقبال پر شمار سرمایه گذاران داخلی و خارجی مواجه گردید، تجلی گاه عزم و اراده ملی و استانی برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد.

بدون شک موفقیت مجموعه وزارت کشور در برگزاری این نمایشگاه که با هدف ارتقاء ساختار حکمرانی اقتصادی و دستیابی به شبکه های ارزش راهبردی و مکمل برگزار گردید، مرهون مدیریت و تلاش جنابعالی و همراهی و مساعدت همکاران محترم از جمله؛ مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال، راهبر زنجیره ارزش استان و مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان می باشد.

براین اساس برخود لازم می دانم از زحمات جنابعالی و همه همکاران در استان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم، از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون در انجام امور محوله و دستیابی به اهداف نظام جمهوری اسلامی را برایتان خواستارم.

محسن کوشش تبار

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور

اشتراک گذاری