En امروز : 29 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در دیدار خانواده های شهیدان عالیشاه و رشیدایی :

رشد و تعالی جامعه در گرو تعظیم مقام شامخ شهداست / خانواده های شهدا، جلوه های ماندگار پایدرای در راه آرمان های انقلاب هستند

کد خبر : 139499 13 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران با بیان این که تعظیم و احترام به مقام شامخ شهدا گامی برای خود سازی محسوب می شود، گفت: خانواده های شهدا، جلوه های ماندگار پایدرای در راه آرمان های انقلاب هستند. ‎

یوسف نوری در دیدار با خانواده معلم شهید و کارگر شهید، شهیدان علیشاه و رشیدایی در جمع خبرنگاران، افزود: شهدای والامقام خود یک مکتب انسان سازی هستند که ارج نهادن به مقام شامخ آنها برای ما اثر بخش است.

وی اظهار داشت: انسان در سایه ی این شهدای گرانقدر به بالاترین درجه معنویت و عرفان خواهد رسید و باید از این نعمت به درستی استفاده کرد.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که شهدا با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: تداوم راه این شهدای بزرگ و خدمت رسانی صادقانه به مردم، گام برداشتن در مسیر شهدای سرافراز است.

نوری ادامه داد: تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهدای گرانقدر ماست که با هجرت و جهاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مقام مسوول تصریح کرد: دعای خیر شهدا و خانواده این عزیزان پشتوانه محکمی برای خدمتگزاران به مردم است.

مازندران در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۳ هزار و ۱۳۷ جانباز و بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است. از مجموع شهدای این استان، سپاه ۲ هزار و ۱۶۹، بسیج مردمی چهار هزار و ۴۷۷، ارتش ۲ هزار و ۷۳۸، ناجا ۶۲۳، ۳۰ شهیده زن و ۳۶۳ شهید از سایر اقشار جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی تقدیم انقلاب کردند.


گالری تصاویر

اشتراک گذاری