En امروز : 28 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

از فرهنگ منور قرآنی باید برای رشد و اعتلای جامعه بهره ببریم

کد خبر : 139445 12 اردیبهشت 1403فرهنگی
پ

قاسم عزیززاده گرجی، گفت: از توفیقات الهی صرف کردن وقت برای خادمی قرآن و ترویج فرهنگ منور قرآنی است که از این فرصت باید برای رشد و تربیت خود استفاده کنیم. ‎

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه فاصله از مبانی قرآن، آسیب زاست، گفت: هر میزان که از قرآن فاصله گرفته شد به همان میزان آسیب دیدیم و هر جا جریان قرآنی حاکم بود، آرامش و امنیت بیشتر و هزینه‌های کمتری را شاهد بودیم.

قاسم عزیززاده گرجی در جلسه هم اندیشی اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی در ساری با بیان اینکه پرداختن به فعالیت‌های قرآنی نقش بازدارنده از بسیاری از خسارت‌ها و اتفاقات روز جامعه به ویژه در نسل کودک و نوجوان دارد؛ اظهار داشت: فاصله گرفتن از قرآن هزینه‌های زیادی دارد و اهمیت و جایگاه امر ترویج فرهنگ قرآنی بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: از توفیقات الهی صرف کردن وقت برای خادمی قرآن و ترویج فرهنگ منور قرآنی است که از این فرصت باید برای رشد و تربیت خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه الگوهای قرآنی همیشه در جامعه اثرگذارند، اظهار داشت: الگوهای قرآنی در جریان سازی موضوعات مختلف به ویژه در امر تربیت داشته‌اند.

گرجی تصریح کرد: هرچه در جهت تقویت نقاط قوت مان گام برداشته و رفع موانع کنیم به همان میزان می‌توانیم قرآنی عمل کرده و اثرگذار باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه خیرین در امر ترویج فرهنگ قرآنی و اهل بیت همیشه پیش قدم بوده‌اند؛ اظهار کرد: باید موسسات را توانمند کرده و بستر و زمینه توانمندسازی آنها را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: با بهره‌گیری از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی می‌توانیم در جهت توانمندسازی موسسات نه با نگاه اقتصادی، بلکه در ایجاد آموزش و یادگیری قرآن آموزان گام برداریم.

گرجی در خصوص سازمان تعلیم و تربیت کودکان نیز بیان داشت: مقرر شد تمامی مراکز پیش دبستانی تحت عنوان سازمان تعلیم و تربیت کودکان تجمیع شده و متولی امر کودکان پیش از دبستان باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری