En امروز : 28 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران:

برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کارهای عمرانی و خدماتی مازندران تدوین شد

کد خبر : 139346 11 اردیبهشت 1403
پ

احمد توکلی، از تدوین برنامه های اجرایی راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم "در همه عرصه ها به ویژه در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان خبر داد. ‎

احمد توکلی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در حاشیه سومین همایش شوراهای اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه های اجرایی در همه عرصه ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شوراهای اسلامی که نمایندگان مردم در روستاها و شهرها هستند، اجرایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محورها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شوراهای اسلامی و دهیاری ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

اشتراک گذاری