امروز : 19 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان در جلسه ستاد گرامیداشت کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان و شهدای خانطومان(اردیبهشت مقاومت) :

تمامی ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان و گرامیداشت شهدای خانطومان (اردیبهشت مقاومت) بکار گرفته خواهد شد/ شهدا با ایثار، ایمان، توکل، شهامت، اخلاص و بصیرت و با جان برکفی زمینه ساز تحققِ آرمانِ توسعه در نظام اسلامی شدند.

کد خبر : 139105 5 اردیبهشت 1403
پ

جلسه ستاد گرامیداشت کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان و شهدای خانطومان(اردیبهشت مقاومت) به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، بخشداران، شهرداران و رؤسای دستگاه های اجرایی و روسای کمیته های ستاد گرامیداشت برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و با تاکید بر اینکه آحاد ملت ایران علی رغم توطئه های دشمنان با اتحاد، همدلی و توسل به شهدا نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و لذا باید یاد شهیدان را زنده نگه داشت افزود: تمامی ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه کنگره ۱۰۴۰۰ شهید استان و گرامیداشت شهدای خانطومان (اردیبهشت مقاومت) بکار گرفته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره و یادواره های شهدا بسترسازِ تعمیق وحدت آرمانی و دینی در جامعه می باشند افزود:شهدا با ایثار، ایمان، توکل، شهامت، اخلاص و بصیرت و با جان برکفی زمینه ساز تحققِ آرمانِ توسعه در نظام اسلامی شدند.

 

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به رشادت های شهدای خانطومان و با گرامیداشتن یاد و خاطره آن گلگون کفنان افزود: امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران حاصل شده و همه ما باید قدردان آن باشیم و وظیفه داریم با حمایت از خانواده های آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم و در مسیر حرکت آنان گام برداریم.

 

محمدعلی نوبخت در ادامه ضمن اشاره به اینکه وظیفه امروز ما ولایت یاوری و اطاعت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای( حفظه الله تعالی) است گفت: اوجِ ولایتمداری و ولایت فهمی شهدا اطاعت از فرامین امامین انقلاب اسلامی بود و ما نیز با تاسی از سیره آنان باید حرکت کنیم.

 

فرماندار شهرستان ساری در پایان اشاره نمود: فلسفه برگزاری این کنگره ها و یادواره ها این است که در گام اول سیره، روش و منش شهدا را بشناسیم و در گام بعدی نیز آنرا برای دیگران تبیین کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها