En امروز : 17 اردیبهشت 1403

با حضور فرماندار نکا صورت پذیرفت:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی آبلو

کد خبر : 139074 4 اردیبهشت 1403
پ

عصر امروز آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای آبلوی بخش مرکزی شهرستان نکا با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با همراهی خیرین حوزه سلامت در روستای آبلو برگزار شد. ‎

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا عصر امروز آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای آبلوی بخش مرکزی شهرستان نکا با حضور مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و  غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با همراهی خیرین حوزه سلامت در روستای آبلو برگزار شد.

 فرماندار نکا در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات خیرین و همه کسانی که در بهره‌برداری از این مجموعه همکاری داشتند، خاطرنشان کرد: یقیناً احداث این مجموعه کمک شایانی به رشد و توسعه خدمات بخش درمان خواهد کرد.

 رمضانی با اشاره به نقش برجسته خیرین در بهره‌برداری از این مجموعه تاکید کرد، عاملی که موجب شد تا بهره‌برداری از این مرکز جامع سلامت در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق شود، حمایت و مشارکت مردم بود و ما برنامه ویژه‌ای برای مردمی‌سازی خدمات بهداشتی و مشارکت مردم در این زمینه در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری داریم.

  رئیس کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ابراز امیدواری کرد با احداث این مجموعه بهداشتی ارتقای معیارهای سلامت در روستای آبلو و روستاهای همجوار تحقق پذیرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری