امروز : 15 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر : 138886 2 اردیبهشت 1403
پ

فرماندار شهرستان نور طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور ، 

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل  سپاه پاسداران برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادی‌خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپاشده است و امروز پس از گذشت بیش از 43 سال از تأسیس این نیروی ارزشی و پرافتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس شکل‌گرفته، بالنده‌تر، بانشاط تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام اسلامی، پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم و جمع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نور تبریک عرض نموده و از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، سازندگی، توسعه و عمران شهری و روستایی و نیز تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف شهرستان تشکر می نمایم.

امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی  و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

 بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها