امروز : 15 اردیبهشت 1403

🔴جلسه ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل باحضور عزیززاده گرجی برگزارشد.

🔴جلسه ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل باحضور عزیززاده گرجی برگزارشد.

کد خبر : 138829 1 اردیبهشت 1403
پ

🔴جلسه ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل باحضور عزیززاده گرجی برگزارشد. ‎

🔴جلسه ستاد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل باحضور عزیززاده گرجی برگزارشد.

🔹جلسه جانمایی و مشخص کردن زمین احداث موزه ششم بهمن و دروازه و المان ورودی شهر با حضور عزیززاده گرجی معاون سیاسی استاندار ، داوودیان مدیر عامل آب منطقه‌ای استان مازندران ، معاونین ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل، ذات الله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل ،فضل الله نیا معاون سیاسی فرمانداری آمل ، شورای شهر ، شهردار و مدیران ادارات مرتبط در فرمانداری آمل برگزار شد.

🔹عزیززاده گرجی با بیان اینکه در طول تاریخ حوادث و وقایع فراوانی اتفاق افتاد و عده ای برای زنده نگه داشتن حادثه و اتفاق خاص دوران زندگی شان هزینه می کنند چرا که حوادث را چراغ راه آینده می دانند، خاطرنشان شد: برخی از حوادث درس آموز است باید همواره زنده بماند و در اذهان باقی بماند. وی با اشاره به دیدار مردم شریف آمل با مقام معظم رهبری در بهمن ماه سال 88، برلزوم بازخوانی منویات رهبری در این دیدار تاریخی تاکید کرد و گفت: رهبری حادثه ششم بهمن آمل را درس آموز دانستن و فرمودند باید این حادثه عبرت آموز برای همگان معرفی و تبیین شود.

🔹عزیززاده گرجی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی عبادی از حماسه مردمی ششم بهمن آمل یاد کردند، افزود: حماسه ششم بهمن آمل مردمی بوده، باید مردمی گرامیداشته شود، البته مسئولین باید در کنار مردم تسهیل گری نمایند تا این جریان به همت مردم ماندگار و پایدار، موزه ششم بهمن و جانمایی و طراحی المان از مقاومت و یا دروازه ورودی احداث گردد.

🔹ذات الله زارعی ضمن خوش آمدگویی و تشکر بابت تشکیل جلسه و حضور عزیزان در روز تعطیل بیان داشت : مردم شریف استان مازندران و شهرستان آمل دیروز مردم با زنجیره انسانی در ساحل خزر باز هم وحدت و حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین ،غزه و عملیات وعده صادق به دنیا ثابت کردنند و ما و همه مدیران وظیفه داریم این رشادت ها را به نسل های بعدی هم معرفی کنیم که یکی از این آموزنده ها موزه حماسه ششم بهمن و المان دروازه ششم بهمن در ورودی شهر آمل است .
فرماندار تصریح کرد : جا داره از همه عزیزان که تلاش و کمک میکنند تا این موزه و المان هرچه زودتر احداث شود متشکرم ولی باید این المان به صورت خیلی زیبا و هوشمندانه طراحی شود تا بیانگر مقاوت باشد .

🔹و در پایان هم زمین احداث موزه ششم بهمن مشخص شد و انشالله به زودی مقدمات احداث بنا شروع میشود.

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

🔸روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل 🔸

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها