امروز : 15 اردیبهشت 1403

زنجیره انسانی مردم آمل در ساحل محمودآباد

زنجیره انسانی مردم آمل در ساحل محمودآباد

کد خبر : 138825 1 اردیبهشت 1403
پ

زنجیره انسانی مردم آمل در ساحل محمودآباد ‎

🔴 زنجیره انسانی مردم آمل در ساحل محمودآباد

🔹مردم شهرستان هزار سنگر آمل هم زمان با مردم استان مازندران در زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق شرکت کردنند .

🔹ذات الله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل در کنار آحاد مردم شهرستان هزارسنگر آمل اهم از زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون و مسوولان هم زمان با کل مردم مازندران با در دست دادن یکدیگر و شکل گیری زنجیره انسانی علاوه بر این که وحدت و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اعلام کردند،بیان داشت: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران درجهان به همه اثبات شده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و جوانان با فکرمان که توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را تا این حد بالا ببرند، هستیم.

🔹زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و افزود: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

🔹وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علویان هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

🔹فرماندار شهرستان آمل در پایان از حضور گسترده و پرشور مردم شریف شهرستان آمل مدیران ، بخشداران ، بسیجیان ، ورزشکاران ، شورای شهر و همه عزیزانی که در زنجیره انسانی در حمایت از عملیات وعده صادق شرکت کردنند تشکر و قدردانی نمود.

پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

اشتراک گذاری
پیوند ها