امروز : 13 اردیبهشت 1403

🔰جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه و آرد و نان شهرستان آمل

🔰جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه و آرد و نان شهرستان آمل

کد خبر : 138750 30 فروردین 1403
پ

🔰جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه و آرد و نان شهرستان آمل ‎

🔰جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار و کارگروه و آرد و نان شهرستان آمل

✅به ریاست ذات اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور روسای اتحادیه های مواد غذایی - تره بار - طلا و .... مدیران مالیات - صمت - جهاد کشاورزی و ... و دیگر مدیران ادارات و نهادهای شهرستان آمل در سالن اجتماعات فرمانداری آمل برگزار گردید.

🔶ابتدا همه مدیران و روسای ادارات و روسای اتحادیه ها گزارش کار و قیمت اقلام و بازرسی از سطح شهر را توضییح دادنند .

🔹مسول اتحادیه پروتیین هم گزارش کار داد و اعلام داشت : قیمت گوشت کاهشی بوده و بحث فراهم کردن سوخت کشاورزانی که کد شناسه ندارند برای استفاده از پمپ آب برای آبیاری زمین های مورد ارزیابی قرار گرفت :

✳️در ادامه ذات اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن تبریک ایام ، حمله به اسراییل ، ایران ، مقتدر تر از همیشه تاریخ ایستاده و خواهد ایستاد و امروز در یک آمادگی کاملی هست و از همه مقدسات و ارزش های خودش دفاع خواهد کرد.

❇️فرماندار آمل بیان داشت : وقتی در چنین فضایی که هستیم کار دشمن هم دشمنی است و از بند های مختلف می خواهد ورود کند ، در اینجا ما باید هوشیار باشیم .

🔹زارعی گفت : در تامین اقلام اساسی بطور جد دوستان باید وارد شوند و فروشگاه ها پر رنگ تر فعال باشند .

🔶وی افزود : کارت سوخت پمپ بنزین ها در این زمان همه باید شارژ شده و به تعداد لازم مهیا باشد.

❇️کارگروه آرد و نان در شهرستان باید با قدرت بیشتری پیگیری کند ، هیچ نانوایی حق ندارد غیر مصوب فروش داشته باشد، فروش نان کنجدی به صورت فعلی با این قیمت و استفاده از کارتخوان و تعداد اضافه زدن نان در کارتخوان خلاف قانون می باشد دوستان حتما پیگیر باشند و با متخلفان برخورد قانونی نمایند .

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
✅روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

اشتراک گذاری
پیوند ها