امروز : 14 اردیبهشت 1403

🔰جلسه تشکیل زنجیره انسانی در ساحل

🔰جلسه تشکیل زنجیره انسانی در ساحل

کد خبر : 138744 30 فروردین 1403
پ

🔰جلسه تشکیل زنجیره انسانی در ساحل ‎

🔰جلسه تشکیل زنجیره انسانی در ساحل
🔹به ریاست ذات اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل، معاونین فرماندار ، بخشداران ، شهردار آمل و رئیس شورای اسلامی شهر آمل و دیگر مدیران ادارات و نهادها در فرمانداری آمل برگزار گردید .

🔶فرماندار آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی با حاضرین در جلسه و تبریک به مناسبت حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل غاصب در روز ۲۶ فروردین و تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران بخاطر ایجاد رعب و وحشت در وجود اسرائیل و آمریکا و دیگر کشورهایی که حامی کشتار بی رحمانه مردم غره بوده و هستند .

✳️فرماندار آمل این اقدام تلافی جویانه سپاه بخاطر به شهادت رساندن تعدادی از سرداران کشور در کنسولگری ایران در کشور سوریه را به فال نیک گرفت و گفت : دشمنان منبعد می بایستی مواظب حرکات و رفتارهای مذبوحانه خودشان در منطقه باشند طبق فرمایشات رهبر عزیزمان اگر بزنند می خورند .

❇️زارعی گفت : این اقدام خیلی به مردم عزیزمان چسبید ، امیدواریم منبعد دیگر دشمنان چنین فکر پلیدی به سرشان نزند در صورت بروز دوباره اینگونه اتفاقات ، این بار محکمتر از ۲۶ فروردین خواهد بود .

🔹فرماندار آمل افزود : دیروز زنگ وعده صادق در مدارس زده شد ، روز اول شلیک موشک دانش آموزان در حیاط مدارس با سردادن شعارهای الله اکبر ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس و فرانسه ، انزجار خودشان را نسبت به اسرائیل و هم پیمانانش اعلام نمودند .

🔶زارعی افزود : لذا به جهت حمایت مردمی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل ، همه ادارات و نهادهای شهرستان آمل همکاری لازم را برای جشن بزرگ پیروزی در ساحل شهر محمودآباد خواهند داشت تا با تشکیل زنجیره انسانی ، وحدت و همدلی خودشان را اعلام خواهند نمود .

۲۸ فروردین ۱۴۰۳
✅روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

اشتراک گذاری
پیوند ها