En امروز : 11 اردیبهشت 1403

افتتاح و تحویل ۲ هزار واحد مسکن روستایی و شهری مازندران با حضور استاندار؛

استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند

کد خبر : 138622 27 فروردین 1403فرهنگی
پ

استاندار مازندران، با اشاره به این که ۲ هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، گفت: اهالی روستاهای مازندران برای توسعه گردشگری و ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در چارچوب قانونی اقدام کنند. ‎

 

سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در آیین افتتاح نمادین ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در ساری، افزود: بخش قابل توجهی از خدمات دولت در روستاها از سوی بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است، صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مسکن و طرح هادی از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: مدیران یک مجموعه باید به دنبال تحول باشند و بنیاد مسکن باید به عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان بشود.

استاندار مازندران، گفت: حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهمترین دغدغه استان باید باشد و به عنوان نمونه در بخش روستاها باید تحولی ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

حسینی پور با اشاره به عملیات نظامی ۲ شب پیش ایران علیه مواضع اسراییل در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز باید همین روحیه عملگرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند.

وی ادامه داد: نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین با جدیت در دولت سیزدهم دنبال شده است.

توصیه استاندار به روستاییان مازندران: اقامتگاه بوم‌گردی بسازید

استاندار مازندران گفت: بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش را در مسکن و تحول روستایی دارند.

حسینی پور گفت: وضعیت روستاها به دست روستاییان باید متحول شود، روستاها باید به سمت ایجاد فرصتهای گردشگری و بومگردی بروند.

وی با اعلام اینکه امروز به صورت نمادین ۲ هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، افزود: در دولت سیزدهم ۱۱ هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری