امروز : 13 اردیبهشت 1403

🔰 دیدار بسیج هنرمندان با فرماندار

🔰 دیدار بسیج هنرمندان با فرماندار

کد خبر : 138599 26 فروردین 1403
پ

🔰 دیدار بسیج هنرمندان با فرماندار ‎

🔰 دیدار بسیج هنرمندان با فرماندار

⬅️این نشست در دفتر ذات اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل و با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید :

🔹ابتدا کسب ور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی و تقدیر و تشکر از فرماندار اظهار داشت :
در تمام رشته های هنری کانون بسیج هنرمندان نیرو دارد ، هنر نویسندگی ، شعر بازیگری ، تعزیه ، نقاشی و ..

✳️کسب ور توضیحاتی درباره هنر آمل بیان داشت و گفت : ثبت هنر تعزیه به سبک مازندران و آمل در کشور انجام گردید.

❇️در ادامه همه هنرمندان حاضر در جلسه در زمینه هنری خودشان پیشنهاد هایی را ارائه و مطرح کردند تا انشالله به هنر شهرستان کمک بشود .

🔹در این نشست ذات اله زارعی فرماندار ویژه شهرستان آمل ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی اظهار داشت : یاد شهید آوینی و ۱۴ شهید هنرمند آمل را گرامی می داریم . روایت فتح یکی از برنامه های بسیار ارزشمند است که جذابیت های خاص خودش را داشت ، قلم این استاد خوب همیشه ماندگار است و حضرت آقا ایشان را سید شهدای اهل قلم نامیدند .

✳️وی بیان داشت : آمل شهر عالمان و بزرگان و هنرمندان است ، بی جهت نیست که اولین پاییتخت علویان می شود ، بعد حکومت علی (ع) بسیار ادیب و دانشمند از این خاک پرورش یافتند و به جهان اسلام تقدیم نمودند و به کشورشان خدمت کردند .

❇️زارعی بیان داشت : شما عزیزانی که
تشریف آوردید هرکدام در هر حوزه هنری که هستید حرفی برای گفتن دارید و از این ظرفیت ها برای فرهنگ سازی و مقابله با جنگ نرم دشمن بهره برد.

🔹فرماندار آمل گفت : همانطوریکه می بینید سبک زندگی ها دارد عوض می شود ، یعنی دارند خیلی زیرکانه نقشه می کشند دارند یواش یواش سبک زندگی مردم ما را عوض می کنند ، با ابزار هنریشون و ما هم می توانیم با هنرهامون در جهت حفظ شعائر دینی و مقابله با جنگ نرم دشمن و همین هنر تعزیه ، می‌تواندبسیارکمک کننده باشد. باید از ظرفیت های امروز جامعه در حوزه هنر متناسب با ذائقه جوانان بنحوی که از اصول و چارچوب خارج نباشد استفاده کرد .

🔶زارعی افزود : فضای مجازی ما باید در دست هنرمندان ما باشد نه اینکه دست هنرمندان آن ور آبی ، در تمامی این بخش ها شما عزیزان باید ورود داشته باشید و کمک کنید .

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
✅روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل

اشتراک گذاری
پیوند ها