En امروز : 11 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران خطاب به قهرمانان مازندرانی تیم ملی کشتی:

خدا قوت پهلوانان کشتی دیار علویان / کشتی گیران مازندرانی، نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند

کد خبر : 138518 25 فروردین 1403فرهنگی
پ

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی؛ ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات آسیایی، کشتی گیران مازندرانی را نمادی از غیرت جوانان ایرانی دانست. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن کامل پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

                                             بسم الله الرحمن الرحیم

با همت و تلاش ستودنی جوانان مستعد مازندرانی، مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان تبدیل به میدانی ماندگار برای ورزش کشور گردیده است.

کسب 5 مدال طلا و 2 برنز دلاورمردان مازندرانی در آسیا، دیگربار؛ توانمندی جوان مازندرانی را در مقابل دیده همگان به تماشا گذاشت و بازهم ثابت کرد که توجه به ورزش مازندران هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری پُر سود برای اعتلای نام ایران اسلامی است.

میدان‌داری هفت پهلوان مازندرانی در مسابقات آسیایی کشتی با حضور و نقش آفرینی مهدی تقوی و اباذر اسلامی در کادر فنی تیم ملی، چیزی جز رخ‌نمایی اراده یلان دیار پهلوانان و نام‌آوران نبود و ثابت کردکشتی گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند.

لازم می دانم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی که با درخشش هفت دلاور مازندرانی بدست آمد را به همه مردم مازندران علی الخصوص علاقه مندان به کشتی تبریک عرض کنم و امیدوارم شاهد استمرار این موفقیت‌ها در دیگر میادین ورزشی پیش رو باشیم.

سید محمود حسینی پور

 

اشتراک گذاری