En امروز : 11 اردیبهشت 1403

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران:

برنامه محوری، محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد / تقویت راهبردها در دستور کار معاونت توسعه قرار دارد

کد خبر : 138496 22 فروردین 1403فرهنگی
پ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران در مراسم معارفه خود، بر برنامه محوری به عنوان موتور محرک دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: برنامه محوری، محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد. ‎

حسن قلی زاده در مراسم معارفه خود به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دغدغه های حوزه مدیریتی در استان از رامسر تا گلوگاه مورد توجه قرار می گیرد، اظهار کرد: منابع انسانی غنی در مازندران وجود دارد و باید در همه نقاط استان و تمامی دستگاه ها به یک دید نگریسته شوند.

قلی زاده با اشاره به اینکه کیفیت خدمات رسانی به مراجعین و ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی مورد توجه است، بیان کرد: براساس اسناد بالادستی و وظیفه شرعی و دینی، تکریم ارباب رجوع در دستور کار این معاونت و دستگاه ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه حاکمیت در مجموعه استانداری و فرمانداری ها وجود دارد، ادامه داد: مفهوم اینکه بتوانیم راهبردها را ترقی دهیم و با نگاه بلند و عمیق برای ارتقای استان تلاش کنیم، در دستور کار قرار می گیرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه مصادیق این تلاش را در نقش نیروی انسانی به عنوان برنامه محوری و توسعه محوری جستجو خواهیم کرد، گفت: برنامه محوری محرک توسعه در دستگاه ها باید باشد تا بتوانیم براساس آن به نیاز جامعه توسعه استان دست یابیم.

قلی زاده با اشاره به اینکه معتقدم فقط متعلق به یک ساختمان و یک اداره نیستیم، بیان کرد: از وظایف و برنامه مندی سایر دستگاه ها نباید غفلت کنیم و در تعریف صف و ستاد اقدام کننده و عملیاتی باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری