امروز : 10 اردیبهشت 1403

💢اولین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در سال ۱۴۰۳ به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود برگزار شد.

کد خبر : 137729 7 فروردین 1403
پ

🔹این جلسه با حضور امام جمعه محترم دکتر بابایی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، خانم دکتر زمانی منتخب دوره دوازدهم مجلس، فرمانده سپاه، معاون فرماندار، بخشداران، شهرداران و مدیران شهرستانی برگزار شد. لازم به ذکر است با توجه به محوریت جلسه شورای اداری مبنی بر تحقق شعار سال، کلیه دهیاران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نیز در این جلسه حضور داشتند ‎

در این جلسه حجت الاسلام یوسفی مهمان ویژه و سخنران برنامه در رابطه با شعار و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم بیاناتی را ارائه نمودند.

🔻مهندس طالبی فرماندار میاندورود در این جلسه عنوان کرد: وحدت و همگرایی کلیه مسئولین محلی در قالب قرارگاه محله مهدوی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مخصوصاً تحقق شعار سال مورد انتظار و تاکید است.

🔻فرماندار میاندورود ضمن قدردانی از زحمات کلیه مدیران در سال گذشته گفت: مدیران باید حضور بدون واسطه در میان مردم را پررنگ‌تر و بیشتر از گذشته نمایند. چرا که این استراتژی باعث می‌شود بسیاری از مشکلات مردم رفع گردد.

مهندس طالبی گفت: میاندورود با ۳۵هزار هکتار اراضی کشاورزی قطب کشاورزی استان مازندران و کشور است. در سال گذشته به دلیل نبود آب کشاورزی 2310 هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت نرفت.

کشت یا عدم کشت در اراضی کشاورزی به صورت مستقیم در سفره مردم تاثیر خواهد گذاشت. تمام تلاش ما این است که در کل اراضی کشاورزی شهرستان بتوانیم از نعمت آب کشاورزی استفاده کنیم. همچنین نگران شورزاری اراضی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: در پی سفر استاندار محترم به شهرستان میاندورود ۱۷۳ مصوبه داشتیم که در حال پیگیری کلی مصوبات هستیم.

مهندس طالبی گفت: انتخابات پرشور، سالم و با نشاطی را در سطح برگزار کرد. بدون شک اصل بی‌طرفی در شهرستان میاندورود رعایت گردید.

فرماندار میاندورود گفت: سخت بدنبال ساخت سایت اداری شهرستان هستیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها