امروز : 8 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار مرکز استان به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)

کد خبر : 137717 7 فروردین 1403
پ

نوبخت فرماندار مرکز مازندران میلاد پر خیر وبرکت دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم آل طاها امام حسن مجتبی (ع) را تبریک گفت. ‎ ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، محمدعلی نوبخت در پیامی ولادت با سعادت امام حسن(ع) را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام حسن(ع):

مَن عَبدَ اللّه َ عَبّدَ اللّه ُ لَهُ کُلَّ شَیءٍ .

 

هر که خدا را بندگى کند خداوند همه اشیاء را بنده او گرداند .

 

امام حسن(ع)، مقتدایی امین، مردمی، متفکر و مبارز، علمدار نهضت عظیم علوی، طلیعه روشن ولایت و امامت و امیدبخشِ جریان حکومت شیعی بود که اسلامِ اصیلِ ظلم ستیزِ سازش ناپذیر را برای امت اسلامی تبیین نمود.

کریم اهل بیت(ع)، جرقه‌های اسلامِ قرآنی را با تدبیر، تعقل، تفکر و با تکیه بر ارزش های نورانی دین الهی، منویات پیامبر(ص) و مشی و منش امام علی(ع) آغاز نمود و شریان های فکری عدالتِ علوی را در جهت بقای اسلام بکار گرفت تا سنگِ بنای شیعه دچار تحریف و دستخوش تغییر نشود و هم ایمان و اعتقاد مردم باقی بماند.

اینجانب با تبریک ولادت امام حسن(ع) و این عید خجسته به قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود(عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه(حفظه الله تعالی) و به همه دلدادگان و عاشقان آل طه و مردم ولایت مدار، متدین و مومن شهرستان ساری، امیدوارم با تأسی از این اسوه کرامت، شرافت و فضیلت، بتوانیم از اقیانوس پر فیض و بی‌بدیل ماه مبارک رمضان استفاده نماییم و با الهام از آن امام عزیز، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در این مسیر نورانی اهل بیت(ع) گام برداریم.

محمدعلی نوبخت

فرماندار شهرستان ساری

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها