امروز : 10 اردیبهشت 1403

✅دیدار نوروزی با فرماندار✅

کد خبر : 137654 5 فروردین 1403
پ

🔻سرهنگ کردان فرمانده سپاه شهرستان به اتفاق مدیران و روسای ادارت، نهادها و دستگاه های اجرائی شهرستان میاندورود در اولین روز کاری سال جدید با مهندس طالبی فرماندار میاندورود دیدار نمودند. ‎


مهندس طالبی در این دیدار عنوان کرد: از زحمات و خدمات شایسته و شایان کلیه مدیران شهرستانی قدردانی میکنم. تلاش و کوشش مدیران شهرستانی برای مردم میاندورود در سطح استان مثال زدنی است. واقعا مدیران پای کار انقلاب و نظام هستند.

فرماندار میاندورود افزود: اعتقاد بنده این است که باید متفاوت باشیم. تابحال به این شعار عمل کردم و امیدوارم در آینده نیز این شعار محقق گردد.

نماینده عالی دولت در میاندورود ادامه داد: وفاق و همدلی اعضای شورای تامین و امام جمعه محترم واقعا گره گشای بسیاری از مسائل در درون شهرستان بوده است که بنده از این عزیزان نیز تشکر میکنم.

فرماندار میاندورود گفت: باید بیشتر و بهتر در کنار مردم باشیم. نمونه بارز در کنار مردم بودن می شود انتخاباتی پرشور در میاندورود، میشود 22بهمنی متفاوت در شهرستان و بسیاری از مراسمات ملی و مذهبی ما که واقعا متفاوت تر برگزار شد. امیدوارم در سال جدید نیز شاهد رشد و بالندگی در همه ادارات شهرستانی باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها