امروز : 9 اردیبهشت 1403

مهندس طالبی فرماندار شهرستان میاندورود بمناسبت فرارسیدن عید سعید نوروز پیامی صادر نموده اند.

کد خبر : 137546 2 فروردین 1403
پ

متن این پیام تبریک بدین شرح است: ‎


«سَلامٌ قَوْلاً مِنْ رَبِّ رَحیمٍ»

عید ایرانی_اسلامیِ نوروز صحیفه‌ای سرشار از سرزندگی، طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان ایران، که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن، نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند.

در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و در سایه تلاش های بی وقفه مدیران محترم و همکاران گرامی توانستیم با استفاده از ظرفیت های موجود بسیاری از اهداف پیش بینی شده وزارت کشور و استانداری مازندران را تحقق بخشیم. فرصت را مغتنم شمرده، هم آوایی «نوروز» و شکوه شکفتن در «بهاران» را خدمت مردم شریف و متدین شهرستان میاندورود تبریک عرض می‌نمایم.

از زحمات و همراهی امام جمعه محترم، اعضای محترم شورای تامین، بخشداران و شهرداران، روسای ادارات و دستگاه‌های اجرائی، شوراهای اسلامی شهرستان، بخش‌ها، شهرها و روستاها، دهیاران و همه عزیزان که به مجموعه وزارت کشور کمک نمودند مخصوصا مردمان شریف و فهیم میاندورود قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از موفقّیت و ایّامی نیک و پر بار در سال جدید، در ظل عنایات حضرت حق تعالی، در سایه حضرت حجت(عج) و رهبری داعیانه ولی‌امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) آرزومندم، امید که سال نـو، به همـت کـوشش و جـوشش همگان، رهـاوردی نیکـو از سرافـرازی و سربلنـدی را بـرای کشـور عزیـزمان به ارمغـان آوریم.

علی طالبی
فرماندار میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها