امروز : 10 اردیبهشت 1403

جلسه مشترک ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به ریاست مهندس طالبی برگزار شد.

کد خبر : 137447 28 اسفند 1402
پ

جلسه مشترک ستاد خدمات سفر نوروزی، کارگروه آرد و نان و کارگروه تنظیم بازار به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود باحضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، جانشین سپاه و مدیران شهرستانی برگزار شد. ‎


در این جلسه مهندس طالبی عنوان کرد: سال 1402 باهمه فراز و فرودها و تلخی و شیرینی ها گذشت و آنچه باقی می ماند خدمات مدیران است که در این راستا از زحمات و خدمات شایسته و شایان مدیران شهرستان قدردانی میکنم.

فرماندار میاندورود افزود: در آستانه عید نوروز و در ماه مبارک رمضان 36 تن از انواع اقلام اساسی مصرفی اعم از مرغ، گوشت و شکر با قیمت مصوب دولتی در شهرستان توزیع گردید که از مدیران جهادکشاورزی، صمت و بهداشت تشکر میکنم.

نماینده عالی دولت در میاندورود گفت: ستاد خدمات سفر نوروزی در محل پلیس راه مستقر گردید و هیچ بی نظمی و اخلالی در این ستاد را نمی پذیریم. همه دستگاه ها موظفند حداکثر تلاششان را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن فعالیت های ستاد خدمات سفر نوروزی داشته باشند.

مهندس طالبی گفت: نان یکی از مهمترین اقلام در سبد مصرفی روزانه مردم است و حداقل کار ما تامین نان باکیفیت در سفره مردم است. از اداره غله و بهداشت تشکر میکنم اما نظارت ها کافی نیست و باید تشدید گردد. با واحدهای خبازی متخلف به سرعت برخورد قانونی می گردد.

فرماندار میاندورود تاکید کرد: حرمت ماه مبارک رمضان توسط اصناف حفظ گردد. نانوایی ها هم در شیفت صبح پخت ندارند اما تا نیم ساعت قبل از اذان مغرب موظف با تحویل نان سالم و باکیفیت به مردم هستند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها