En امروز : 7 اردیبهشت 1403

صفری، معاون استاندار: تداوم راه و آرمان شهدا موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است / ضرورت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی در دستگاه ها با همه توان

کد خبر : 106052 1 مهر 1400فرهنگی
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در جلسه شورای فرهنگی این ستاد، گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی در گروه تداوم راه و آرمان شهداست. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رقیه صفری در ششمین جلسه شورای فرهنگی استانداری در سال جاری که با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، دوران دفاع مقدس بویژه 10400 شهید گلگون کفن استان و شهدای گرانقدر مدافع حرم آل الله ( علیهم السلام )، افزود: در سایه مجاهدت های جوانان و زنان و مردان این مرز و بوم و جانفشانی شهدای عزیز ایران، امروز ملت ما و نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار، عزت و سرافرازی قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، پیشاپیش فرارسیدن اربعین حسینی ( ع ) را به همه شیعیان و عاشقان اهل بیت ( علیهم السلام ) تسلیت گفت و یادآور شد: تا مکتب عاشورا و آموزه های آقا امام حسین ( ع )، الگو و سمبل ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است، کوچکترین خدشه ای به کشور و نظام وارد نخواهد آمد و دشمنان از خدعه ها و توطئه های خود طرفی نخواهند بست.

وی دفاع مقدس را تجلی و تبلور روحیه سلحشوری و افتخارآفرینی ها و جانفشانی های دلاورانه غیورمردان و زنان ایران عزیز در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن تحت رهبری های حکمیانه امام راحل دانست و گفت: تداوم راه شهدا و ایثارگران در سایه سار منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ما را در برابر هر هجمه و توطئه ای بیمه می کند و موجب استقلال کشور و عزت ایرانیان مومن و انقلابی است.

صفری با بیان این که ما هرچه داریم به برکت فداکاری ها، ایثارگری ها و روحیه شهادت طلبانه جوانمردانی است که برای حفظ میهن اسلامی مقاومت و ایستادگی کردند، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تاکید کرد: هیچ گاه نباید پایمردی و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران را که موجب تداوم راه و آرمان شهدا و تحکیم وحدت و تقویت عزت و اقتدار کشور شد را از یاد ببریم و این هفته فرصت مغتنمی است تا از این عزیزان بدرستی و شایستگی یاد و تجلیل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با بیان این که ظرفیت هایی همچون عاشورا، اربعین حسینی (علیه السلام) و دفاع مقدس، ذخایر فرهنگی گرانسنگی هستند که نمونه آن در فرهنگ های سایر ملل با این درجه از تاثیرگذاری و ماندگاری یافت نمی شود، بر لزوم انتقال این ذخایر و نهادینه کردن آن در وجود نسل های نو تاکید نمود.

وی افزود: تجربه دفاع مقدس به ما نشان داد که حتی محدودیت های مربوط به امکانات مادی برای کار در عرصه فرهنگی و شرایطی همچون همه گیری بیماری کرونا را نیز می توان با اراده های استوار مرتفع نمود.

رئیس شورای فرهنگی استانداری در ادامه بر تدارک برنامه های فاخر و غنی اجتماعی، فرهنگی، مسابقات هنری و تولید محتوا در فضای رسانه ای و مجازی، اتوماسیون اداری، بهره گیری از ظرفیت پیامک و سایر شیوه های اطلاع رسانی در راستای تبیین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در دستگاه ها تاکید نمود.

گفتنی است؛ در این جلسه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری از تلاش های سید رضا رضائیان، جانشین پایگاه مقاومت بسیج حضرت علی بن ابیطالب ( ع ) استانداری به نمایندگی از مجموعه اعضای این پایگاه مقاومت در برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و سایر مناسبت های ملی و مذهبی با اهداء لوح سپاس، تجلیل بعمل آمد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری