امروز : 5 اردیبهشت 1403

🔹🔻مراسم تودیع و معارفه رییس جهاد کشاورزی شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 106046 31 شهریور 1400
پ

✍🏻به گزارش روابط عمومی فرمانداری : ✅طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آقای عباس درزی نیا به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی کلاردشت معرفی شد . ‎

مراسم تجلیل و تکریم آقای  جواد محمودی رییس سابق و معارفه آقای  عباس درزی نیا رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی با حضور کامران پولادی فرماندار شهرستان کلاردشت ،  آقای فلاح معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی استان و هیئت همراه ، فرماندهی انتظامی ، معاونت فرمانداری ، مسئول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی ، بخشدار مرکزی ، سرپرست شهرداری ، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران  صبح امروز سی و یکم شهریور ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .
در این مراسم فرماندار کلاردشت ضمن اشاره به خدمات و زحمات جناب محمودی اظهار داشت : اولین مقامی که یک مدیر باید داشته باشد قرب الهی است که با ارزش ترین معیار می باشد و اگر مدیری آنرا داشته باشد در بدترین و سخت ترین شرایط با توکل به خداوند امور خود را انجام دهد موفق خواهد بود  . و در این شرایط است که مدیر تمام حرکات و سیستم مدیریتی خود را در محضر خدا می داند و سعی می کند اشتباهی نکند چون خداوند را ناظر بر اعمال خود می بیند . دومین ویژگی برای مدیر شایسته  امین بودن آن است  که مسئولیت را امانتی بداند و نهایت حفاظت را در مورد آن انجام دهد . وی سومین ویژگی مدیر شایسته را محبت رحیمانه دانست و مدیریت را خدمتی به دور از ریاست برشمرد .   وی ادامه داد : اگر مدیر از سه اصل بی حسی ، بی هوشی و فراموشی دوری کند می تواند در کارهای خود موفق باشد و عشق به خدمت ، عشق به مردم جزء افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است و تاکید نمودند که خدمت کردن به این مردم عزیز از افتخارات ما می باشد .

اشتراک گذاری
پیوند ها