امروز : 1 اردیبهشت 1403

ششمین نشست شورای اداری شهرستان تنکابن

کد خبر : 106040 30 شهریور 1400
پ

ششمین نشست شورای اداری شهرستان تنکابن با حضور دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده مردم شهرستانهای تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ،ائمه جمعه تنکابن و نشتارود،اعضای شورای تامین،بخشداران،شهرداران ،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه و قلم در اردوگاه حبیب ابن مظاهربرگزار شد . حسینی جو با تاکید بر اینکه این دیدگاه ، نگاه توسعه محور است ، خاطر نشان کرد : اگر هر رییس اداره ای تنها به حوزه فعالیت خود بیندیشد و به جنگ به معنای واقعی توجه نداشتن باشد ، جزایری شکل گرفته که تنها در مسیر خود حرکت میکند ،البته ممکن است موفق باشد اما موفقیت عمومی حاصل نمیشود و لازم است همه ادارات همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند. نماینده عالی دولت در تنکابن در بخش دیگر سخنان خویش با تاکید بر توجه به گردشگری ارگانیک ، افزود : تغییر نگاه به ظرفیت های گردشگری تنکابن از ضروریات بوده و لازم است تا بخشداران و شهرداران در این لخش برنامه ریزی مدونی داشته باشند زیرا اگر اینگونه نشود در ده سال اینده این منطقه شرایط سختی خواهد داشت ‎

 

ششمین  نشست شورای اداری شهرستان تنکابن  با حضور دکتر سید شمس الدین  حسینی نماینده مردم شهرستانهای تنکابن ،رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ،ائمه جمعه تنکابن و نشتارود،اعضای شورای تامین،بخشداران،شهرداران ،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی و اصحاب رسانه و قلم در اردوگاه حبیب ابن مظاهربرگزار شد .

سید امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن  در این  نشست    از زحمات  ایثارگران حوزه سلامت و  همکاری تمامی مسئولان دستگاههای اجرایی  شامل  بخشداران ،شهرداران ،خیرین ، اعضای شوراهای اسلامی شهرستان  بدلیل  همکاری با کادر درمانی و پرستاری و بازدید از بیمارستان و تشریک مساعی آنان قدردانی کرد.
وی با بیان زحمات و تلاشهای دولتمردان و مسیولان  در دوران دفاع مقدس  اظهار داشت :  همانطوریکه تمامی  نهادها در زمان جنگ درخدمت جنگ بودند،  امروز نیز لازم است در خدمت کادر درمانی باشند.


 حسینی جو با تاکید بر اینکه  این دیدگاه ، نگاه توسعه محور است ، خاطر نشان کرد :  اگر هر رییس اداره ای تنها به حوزه فعالیت خود بیندیشد و به جنگ به معنای واقعی  توجه نداشتن باشد  ، جزایری شکل گرفته که تنها در مسیر خود حرکت میکند ،البته ممکن است موفق باشد اما موفقیت عمومی حاصل نمیشود و لازم است همه ادارات همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
نماینده عالی دولت در تنکابن در بخش دیگر سخنان خویش  با تاکید بر  توجه به  گردشگری ارگانیک ، افزود :    تغییر نگاه به ظرفیت های گردشگری تنکابن از ضروریات بوده  و لازم است  تا  بخشداران و شهرداران  در این لخش برنامه ریزی مدونی داشته باشند زیرا اگر اینگونه نشود در ده سال اینده این منطقه شرایط سختی خواهد داشت .

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ،از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ،جانبازان،خانواده معظم شهدا و... تقدیر و تشکر کرد و   از تمامی مدیران  ادارات و دستگاههای اجرایی خواست تا  در برنامه های هفته ی  دفاع مقدس حضور فعال داشته باشند.


حسینی جو بیان داشت:ما در دوران جنگ تحمیلی تنها با صدام در جنگ نبودیم بلکه بیشتر کشورها با ما در جنگ بودند.
 وی  از جنگ بعنوان واقعیت اصلی زندگی انسان یاد کرد و گفت : اما در همین جنگ ایران اسلامی شاخصه هایی چون
،نیروی انسانی ، ایثارگری و تلاش را به نمایش گذاشت  و  امروز هم  بعنوان قدرت در منطقه توانست عرض اندام نموده  که این همه دستاورد ،  نتیجه تلاش گذشتگان ماست و ما باید در حفظ ان بکوشیم

.
وی در ادامه سخنان خویش  ضمن قدردانی  از شهردار و رییس شورای اسلامی شیرود ،از شیرود بعنوان یکی از ظرفیتهای مهم شهرستان یاد و تصریح کرد :  باید برنامه ریزی لازم جهت بهره گیری از فرصت های موجود در این شهر  انجام شود.

فرماندار ویژه تنکابن  در ادامه بر لزوم انتخاب شهردار اشاره کرد و  خواستار تسریع در انتخاب شهردار و مدیریت روستایی شدند.

حسینی جو همچنین درباره ی  فعالیت هفته دولت ازسال گذشته تا شهریور ۱۴۰۰ نیز سخن گفت و افزود :  حدود هزار میلیارد تومان پروژه  در بخشهای  خصوصی و دولتی به بهره برداری رسید که این میزان با وجود   همه مشکلات در زمینه ی  اقتصادی  صورت گرفت
. وی از همه مدیران شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت:ان شا ا.‌‌ ..با بهره گیری از ظرفیت نماینده مجلس  و امامان محترم جمعه از فرصتها برای توسعه شهری استفاده کنیم.

وی در ادامه از تلاشهای  نماینده مجلس درجهت  پیگیری تکمیل ساخت  بیمارستان ۲۲۰تختخوابی و پیشرفت بالای ۸۰ درصد ان قدر دانی کرد .


 وی  با اشاره به پروژه کنارگذر اصلی ان را از  مهمترین پروژه های اولویت دار شهرستان ،برشمرد که با اتمام آن  نگرانی ها در زمینه ی ترافیک شهرستان کاهش می یابد .


  حسینی جو افزود :  آسفالت و عقب نشینی رینگ شهری نشتارود با همکاری نماینده محترم و دیگر مسئولان  مرتبط  انجام شده است .
وی در ادامه با اشاره به مسیر تنکابن-الموت و قزوین ،اظهار امیدواری کرد تا با تشکیل کارگاه تا یکماه آینده پیگیری ها ادامه یابد.
حسینی جو  بیان داشت :  پروژه  گازرسانی در جلگه و در ارتقاعات  دوهزار در سال ۱۴۰۰و در سه هزار تا سال۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.


وی در ادامه از اقدامات ارزنده در حوزه مهندسی رودخانه ،راهداری،بنیاد مسکن و منابع طبیعی  نیز قدردانی کرد .
فرماندار تنکابن همچنین  از اقدامات ادارات حوزه اقتصادی و بانکها تقدیر نمود.
این مسئول ادامه داد : .با عنایت به اینکه  شورای اسلامی شهر وروستا مشخص گردیدند امید است شوراها از این فرصت جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.


فرماندار ویژه تنکابن در پایان سخنان خود بر انقلابی بودن تفکر مسئولان تاکید کرد و افزود :   انقلابی همان قاب تصویری است که در سال ۵۷از همه گروهها ،سلیقه ها،قومیتها،جنسیتها و.به صحنه کشیده شد. انقلابی یعنی کسی که دلش برای نظام ، کشور و شهرش می تپد. انقلابی چهره ،گروه و فرد خاص و یا جناح خاصی نیست انقلابی همه اینها هست و در کنار ان سلیقه های مختلف است با این نگاه، سرمایه گذاری که اشتغال ایجاد میکند  ،کارمند ،کارگر ،پرستار و... که دلشان برای ایران می تپد انقلابی هستند. امید است خداوند این توفیق را به همه عزیزانی که بدنه دولت و حاکمیت را شکل می دهند در راستای توسعه و عمران مملکت گام برمی دارند، عنایت نماید.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها