امروز : 1 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بهبود فضای کسب و کار به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور خزایی معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و صاحبان مشاغل برگزار شد

کد خبر : 106016 31 شهریور 1400
پ

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بهبود فضای کسب و کار به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور خزایی معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و صاحبان مشاغل برگزار شد ‎

🔻جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بهبود فضای کسب و کار به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور خزایی معاونت توسعه و برنامه ریزی فرمانداری، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و صاحبان مشاغل برگزار شد.

⭕️ فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه گفت: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار راهگشا و کاربردیست و زمینه برطرف شدن مشکلات فعالان اقتصادی و کارآفرینان را فراهم کرده و همه ما باید در این زمینه در راستای تحقق شعار سال تمام تلاش خود را انجام دهیم.

در این جلسه مشکلات چندین واحد تولیدی، صنعتی و گردشگری از جمله دریاچه آویدر، پارک سی سنگان، شرکت به پاکساز، تک نخ، ماشیران، پردیس بتن، پایا، گلخانه عباس زاده و ... در حوزه های بیمه، مالیات، توسعه فعالیت، تقسیط بدهی، تسریع در اخذ استعلامت، اعطای وام، تمدید تسهیلات و... بررسی و مواردی به تصویب رسید.

لازم به ذکر طبق آمار رسمی استانداری، از ۱۸ جلسه سال ۹۹ نوشهر ۷۰ پرونده بررسی و ۶۱ درخواست منجر به نتیجه شد.

🗓سه شنبه۳۰شهریور ماه ۱۴۰۰

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها