En امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام سید محمد انصارالحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام سید محمد انصارالحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس

کد خبر : 105975 29 شهریور 1400
پ

پیام سید محمد انصارالحسینی فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت هفته دفاع مقدس ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛  سید محمد انصارلحسینی  فرماندارشهرستان  شوادکوه شمالی  در پیامی هفته دفاع مقدس را به جانبازان ، ایثارگران ، آزادگان و مردم همیشه در صحنه و شهید پرور این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

      ٣١ شهریور ماه سالروز آغاز حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی و آغاز جنگ تحمیلی است.

شروع جنگ ٨ ساله و دفاع مقدس ملت ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت های سلطه گر درحراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع مقدس؛ تبلور ایثار ، اراده ، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار ، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است.

یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیانهای ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی مهریهای ظلمت پیشگان واقع شده بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می کرد؛ یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّری دوباره یافت.
 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ،فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری  و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهرستان  سوادکوه شمالی  تبریک عرض نموده و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان وبه ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری