En امروز : 7 اردیبهشت 1403

تجلیل از بازنشستگان استانداری با حضور صفری، معاون استاندار / تجلیل از بازنشستگان؛ تکریم تجارب گران بهای انسانی است

کد خبر : 105970 28 شهریور 1400فرهنگی
پ

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، گفت: تجلیل از بازنشستگان؛ تکریم تجارب گران بها و ارزشمند انسانی است که در گذر زمان و به بهای صرف عمر آدمی حاصل شده است. ‎

طی مراسمی؛ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری، رئیس اداره کارگزینی و برخی همکاران این اداره، از دو همکار بازنشسته وزارت کشور در مازندران تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رقیه صفری در آیین تکریم و تجلیل از بازنشستگان وزارت کشور در مازندران با اشاره به این که بازنشستگان مصداق عینی تجربه های ارزشمند و گرانبهای انسانی در عرصه های مختلف و مانند بزرگان خانواده در کسوت بازنشستگی، دارای تجارب سودمندی هستند، افزود: جامعه ای که به این قشر بسیار عزیز احترام بگذارد و از اندوخته های ثمربخش آنان به بهترین شکل بهره گیری کند، در مسیر سعادت گام برمی دارد.

معاون استاندار، تجلیل و تکریم شان بازنشستگان و توجه به زحمات و تلاش های آنان را وظیفه ای اجتماعی و رسالتی برای آحاد جامعه دانست و یاد آور شد: دستگاه های اجرایی و نهادها و همه بخش های جامعه به عنوان خانواده ای بزرگ و بهم متصل باید برای تکریم مستمر بازنشستگان در عرصه های مختلف اجتماعی و استفاده درست از این ظرفیت موثر برنامه داشته باشند و نباید با پایان پذیرفتن دوران خدمت یک انسان، او را به فراموشی سپرد.

وی با بیان این که ارج نهادن به بازنشستگان باید به یک فرهنگ فراگیر و عمومی در سطح جامعه تبدیل شود، تصریح نمود: نیازهای بازنشستگان در بخش های مختلف در دوران پس از خدمت کاری باید شناسایی و رسیدگی شود و تحقق این نگرش به توجه، اعتقاد و اراده نیازمند است.

صفری با اشاره به این که همه نیروها و منابع انسانی که اینک در بسترهای مختلف مشغول خدمات رسانی به جامعه هستند؛ بزودی در سِلک بازنشستگان عزیز قرار می گیرند، گفت: اهتمام برای تکریم این جایگاه مهم در واقع تلاش هر انسان برای تثبیت موقیعت اجتماعی، فرهنگی و انسانی خود در آینده است.

گفتنی است با حضور رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در این مراسم از آقایان اسحاقعلی کشاورز و جمال یحیایی خارکشی همکاران بازنشسته وزارت کشور در مازندران با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری