امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه شورای ترافیک شهرستان نوشهر به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر

کد خبر : 105960 28 شهریور 1400
پ

جلسه شورای ترافیک شهرستان نوشهر به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور نصیری معاونت اداره کل راهداری، کیا معاونت بنادر و دریانوردی مازندران_نوشهر، خزایی معاون توسعه و برنامه فرمانداری، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی و سایر اعضای این شورا با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل جاده ای شهرستان و ارائه راهکارهای لازم و اجرائی برگزار شد ‎

 

🔻جلسه شورای ترافیک شهرستان نوشهر به ریاست سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و با حضور نصیری معاونت اداره کل راهداری، کیا معاونت بنادر و دریانوردی مازندران_نوشهر، خزایی معاون توسعه و برنامه فرمانداری، یزدان کرد بخشدار بخش مرکزی و سایر اعضای این شورا با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل جاده ای  شهرستان و ارائه راهکارهای لازم و اجرائی برگزار شد.

🔶 سعید یزدانی ریاست شورای ترافیک شهرستان نوشهر در این جلسه با تاکید بر پیگیری مصوبات گفت: دستگاههای متولی بویژه اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای می بایست باهمکاری و هماهنگی سایر دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل ومشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند و مصوبات جلسات نیز مستمر پیگیری شود.

🔷 وی افزود: شناسائی نقاط حادثه خیز شهرستان باید با اولویت در دستور کار تمام اعضاء باشد و در ادامه با اشاره به وسعت فعالیت بندر نوشهر و نیاز این مجموعه به پایانه اعلام بار جدید جهت تسریع در روند ترخیص بار خواستار سرعت بخشیدن به روند راه اندازی پایانه اعلام بار جدید شدند.

🔶 ساماندهی و استاندارد سازی سرعت گاه ها، ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در محورهای شهرستان نوشهر، ساماندهی تقاطع شهر پول و احداث میدان، تصویب طرح ساماندهی محور داخلی شهر کجور، الکترونیکی کردن ترخیص اعلام بار و... از مصوبات این جلسه بود.

🗓 شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۰

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها