امروز : 8 اردیبهشت 1403

با صدور پیامی صورت گرفت:

دعوت فرماندار میاندورود از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

کد خبر : 105951 27 شهریور 1400
پ

حسین منفردی فرماندار میاندورود در پیامی از مردم فرهیخته شهرستان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندورود، به مناسبت برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، دکتر منفردی فرماندار شهرستان میاندورود؛ در پیامی جداگانه از مردم و شهروندان شهرستان و استان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

متن پیام فرماندار شهرستان میاندورود به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

کتاب را باید یکی از زیباترین و مهم ترین جلوه های فرهنگی بدانیم و آن را از گرانسنگ ترین پدیده ها و میراث بشر به حساب بیاوریم. شکوه این ارزش را باید در تابش «اَلَّذی عَلَّمَ بِالقَلَم؛ پروردگاری که به قلم آموخت» جستجو کنیم.

خداوند یگانه به قلم و حرمتش سوگند یاد کرده و معجزه همیشه جاوید آخرین سفیر سعادت را کتاب آسمانی دانسته است.

این نشانه روشن، افزون بر پیشینه پربار فرهنگیان و شمار کتاب ها و کتابخانه ها و کتاب نگاران و نام آوران، ما را ترغیب می کند ریشه های کهن و مانای کتاب را با نگرشی نو، به بررسی بنشینیم.

خداوند را شاکریم که باردیگر فرصتی دست داد تا با برگزاری «یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی» که جشنواره باورها و اعتقادات مردمی و اراده قلبی و الفتی است که مردم نسبت به اهل بیت و خاندان پاک پیامبر (ص) دارند بیش ازبیش نمایان شود.

شایسته است که مردم ولایی و فرهیخته شهرستان میاندورود و استان اعم ازکودکان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از همه قشر، با شرکت فعال در این حرکت موج آفرین و فرهنگی بسیار زیبا، گام بزرگی در ترویج کتابخوانی و گسترش فرهنگ ائمه اطهار بردارند و مانند همیشه نام شهرستان میاندورود و استان، شهرستان و استان اندیشه ها را در ذهن های اندیشمندان و متفکران ایران اسلامی عزیزمان حک نمایند.

 

حسین منفردی

فرماندار و ریاست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها