En امروز : 10 فروردین 1403

مازندران نخستین مقصد سفر وزیر ورزش و جوانان

کد خبر : 105701 9 شهریور 1400فرهنگی
پ

وزیر ورزش و جوانان که مازندران را به عنوان نخستین مقصد سفر استانی اش انتخاب کرده است، صبح امروز به منظور بازدید و افتتاح تعدادی از طرح های ورزشی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد به این استان سفر کرده است. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که در این سفر حسین زادگان، استاندار مازندران و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی وی را همراهی دارند، گفت: به مناسبت هفته دولت نخستین سفر استانی را در مازندران برنامه ریزی کردیم تا ضمن بازدید از پروژه های ورزشی عرض خداقوت به مسئولان استان داشته باشیم.

وی درخصوص پروژه های ناتمام استان بیان داشت : با هماهنگی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مسئولان استان مازندران برای تکمیل پروژه های ورزشی این خطه قهرمان پرور ،مساعدت ها و برنامه ریزی های ویژه ای خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان عدالت محوری و توجه به نقاط کمتر برخوردار را از اولویت های برنامه ای خود در وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود : توجه به بخش خصوصی، اهمیت دادن به مطالبات هواداران باشگاه ها و ساماندهی وضعیت فدراسیون ها در دستور کار است.

گفتنی است، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در بدو ورد ضمن حضور در گلزار بهشت زینبیه رامسر با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.   

گالری تصاویر

اشتراک گذاری