امروز : 1 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

آیین تحلیف شوراها برگزارشد

کد خبر : 105268 14 مرداد 1400
پ

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی بابلسر،بهنمیر و هادیشهر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛ آیین تحلیف و ادای سوگند منتخبین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای بابلسر،بهنمیر و هادیشهر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسرو با حضور محمودی چراتی معاون سیاسی فرماندار،واثق نژاد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و اعضای ششمین دوره شوراها و همچنین اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در آیین تحلیف شوراها ضمن تبریک به اعضای منتخب شورای ششم گفت: شورای شهر بعنوان منتخبین و نمایندگان مردم در پارلمان شهری می باشند و نظارت آنان  بر فعالیت شهرداری و واحدهای تابع شهرداری باید در چارچوب قوانین،آیین نامه ها ودستورالعمل ها باشد.

وی همچین گفت: تصمیمات و اقدامات اعضای شورا باید براساس منافع مردم باشد و با تکیه بر تعهدات خود،عمل به قانون و انچه که وظیفه دینی و شرعی می باشد در سایه تعامل و هم افزایی و خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

در این مراسم اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای بابلسر،بهنمیر و هادیشهر سوگند یاد کردند با حفظ انصاف در انجام وظایفشان و همچنین خدمت به مردم کوشا باشند و در پیشرفت امور شهر اهتمام بورزند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها