En امروز : 31 فروردین 1403

مدیرکل روابط عمومی استانداری: نقش رسانه های مازندران در انتخابات ستودنی بود

کد خبر : 104541 30 خرداد 1400فرهنگی
پ

عباس مهدوی، فرآیند اطلاع رسانی لحظه به لحظه اخبار در انتخابات را ماندگاردانست و از اصحاب رسانه که با حضور در ستاد استانداری و شعب اخذ رای به این مهم اهتمام کردند، تشکر و قدردانی کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن تقدیر مدیرکل روابط عمومی و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مازندران به شرح ذیل است:

                                            بسمه تعالی

ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی و مازندران ولایی باردیگر با حضور پرشور در صحنه انتخابات، عزم خود را برای تقویت اقتدار نظام و تعیین سرنوشت خویش به نمایش گذاشتند. در 28 خرداد 1400 نمی توان نقش رسانه ها و خبرنگاران را برای ایجاد شور و نشاط و آگاهی در جامعه و به تصویر کشیدن مشارکت مردم در صحنه انتخابات و رقم خوردن این حماسه ملی و سترگ فراموش کرد.

خبرنگاران و رسانه های استان که از ماه ها قبل در فرآیند اطلاع رسانی از اقدامات ستاد انتخابات حضور و نقشی فعال داشتند، در روز برگزاری انتخابات نیز به ثبت و ضبط و انتشار اخبار حضور آحاد و اقشار مختلف جامعه پرداختند و با نمایش شور مردم، دشمنان انقلاب را مایوس نمودند.

از خداوند بزرگ توفیقات همه عزیزان در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را درسایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری مسئلت دارم. از خداوند منان خواستارم و برای منتخبین مردم در بخش های مختلف، بهروزی و توفیق در راستای اعتلا و شکوفایی ایران اسلامی را خواستارم. عباس مهدوی / مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران

اشتراک گذاری