En امروز : 8 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران: همه باید از حق رای خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند

کد خبر : 104471 28 خرداد 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با دعوت شهروندان استان به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: همه باید از حق رای خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند. ‎

استاندار مازندران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با حضور در استانداری مازندران رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار مازندران بعد از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با دعوت شهروندان استان به مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: قهر با انتخابات و صندوق‌های رای روش مناسبی برای حل مشکلات کشور نیست.

احمد حسین زادگان افزود: ضمن احترام به عقاید تمامی هموطنان و شهروندان مازندرانی، بر این اعتقادم که حل مشکلات کشور از مسیر صندوق های رای و انتخابات می گذرد .

وی گفت: این که مشکلات اقتصادی و رد صلاحیت ها در برخی از مردم ایجاد دلسردی کرده است، نباید سبب شود تا از حق رای خودشان برای تعیین سرنوشت کشور استفاده نکنند.

استاندار با اشاره به این که دشمنان و معاندین؛ فضاسازی گسترده ای برای عدم مشارکت مردم در روز اخذ رای صورت دادند؛ گفت: ان شاء الله مردم ما ،مانند همیشه با بصیرت و آگاهی انقلابی خود، با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، حماسه دیگری خلق می کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران بر ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای برای حل و فصل مشکلات کشور تاکید کرد و اظهار داشت: اگر چه هنوز زود است و نمی توان در باره میزان مشارکت مردم در انتخابات داوری کرد، ولی گزارش های دریافتی تاکنون از استقبال و حضور خوب مردم در پای صندوق های رای در استان مازندران حکایت دارد.

استاندار مازندران همچنین یکی از اولویت ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در انتخابات ۲۸ خرداد را حفاظت از سلامت رای دهندگان در شعب اخذ رای برشمرد و گفت: در این دوره از انتخابات  ۱۰ درصد به شعبه های اخذ رای اضافه شده است تا امکان رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر فراهم شود.

وی افزود: علاوه بر افزایش شعب اخذ رای، در این دوره زمان رای گیری نیز یک ساعت زودتر شروع و  تا ۲ بامداد روز بعد تمدید شده است تا شهروندان فرصت کافی برای رای دادن در محیط و فضایی امن از نظر حفاظت از سلامتشان داشته باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری