En امروز : 9 فروردین 1403

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی ماما

کد خبر : 103718 15 اردیبهشت 1400فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان به مناسبت روز جهانی ماما، طی پیامی؛ این روز را بر زحمتکشان این عرصه تبریک گفت و از مجاهدت های ارزشمند این عزیزان در نظام سلامت قدردانی کرد. ‎

متن کامل این پیام بدین شرح است:

سلامت، زنجیره ای بهم پیوسته و در ارتباط تنگاتنگ با هم است و نقش و جایگاه هر یک از فعالان این حوزه بسیار موثر و ارزشمند به شمار می آید.

15 اردیبهشت که به روز جهانی ماما نامگذاری شده؛ نشانگر ارزش، اهمیت و حضور این قشر عزیز در نظام سلامت بویژه در مسیر صیانت از سلامت مادران و فرزندان است و به این اعتبار می توان جایگاه عزیزانِ ماما را به جایگاه متعالی مادران تشبیه کرد که برای حفظ فرزندان خود و جامعه ی هدف، از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نمی ورزند و از مشاوره و مراقبتهای موردنیاز در کلیه مراحل زندگی فرد به ارایه خدمات می پردازند و این امر نشان دهنده اهمیت این حرفه در نظام سلامت کشور است.

15 اردیبهشت ماه روز جهانی ماما را به این قشر صبور و مخلص تبریک می گویم و از تلاش‌های صادقانه و مشفقانه این عزیزان در جای جای استان در حوزه سلامت بویژه در دوران بیماری کرونا صمیمانه قدردانی می کنم و از درگاه خداوند متعال؛ آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی برای این عزیزان دارم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران

اشتراک گذاری