امروز : 6 اردیبهشت 1403

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با حضور دکتر محسنی بندپی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این ستاد برگزار شد.

کد خبر : 103257 26 فروردین 1400
پ

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با حضور دکتر محسنی بندپی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این ستاد برگزار شد. ‎

⭕️ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نوشهر با حضور دکتر محسنی بندپی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر و اعضای این ستاد برگزار شد.

🔶 مسئولان حاضر در این جلسه با اشاره به شعار سال طبق بیانات مقام معظم رهبری که امسال را بنام سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری کردند، خاطر نشان کردند: امسال سالی متفاوتی نسبت به سال‌های قبل است و همه‌ی ما باید در جهت تحقق شعار سال تلاش نمایید و با رفع موانع تولید به جهت تولید در راستای رونق اقتصادی و پیشرفت کشور و منطقه و خنثی سازی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی کمک نماییم.

➖ از مسائل مهم مطرح شده در این جلسه میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

⏺ بحث و بررسی پیرامون مشکلات شرکت آب معدنی کندلوس

⏺ بررسی و پیگیری مشکلات کارگران پارک جنگلی سی سنگان و مرتفع ساختن چالش‌های پیش روی سرمایه‌گذار این پروژه


🗓 ۲۶ پنج شنبه فروردین ماه ۱۴۰۰

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها