امروز : 5 اردیبهشت 1403

جلسه هم اندیشی و توجیهی احداث جزیره مصنوعی شهر نوشهر با حضور سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر

کد خبر : 103256 26 فروردین 1400
پ

جلسه هم اندیشی و توجیهی احداث جزیره مصنوعی شهر نوشهر ‎

🔻 جلسه هم اندیشی و توجیهی احداث جزیره مصنوعی شهر نوشهر

⭕️ این جلسه امروز با حضور #دکترمحسنیبندپی نماینده مردم شریف شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت، #سعید_یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر، انزان پور مدیرکل بنادر و امور دریانوردی استان مازندران، شهردار و اعضای شورای شهر نوشهر به میزبانی اداره کل بنادر برگزار شد.

🔶 دکتر محسنی بندپی نایب رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بزرگ برشمردن این پروژه افزودند: انسان های بزرگ ایده های بزرگ در سر دارند و در جهت برآورده کردن این ایده ها تمام تلاش خود را انجام می دهند و بی شک این پروژه و نامش به حدی بزرگ است که تمام چشم ها در ایران و جهان را به نوشهر خیره کند.

🔷 وی ادامه داد : ظرفیت استان مازندران بخصوص غرب مازندران بی‌نظیر است و ما باید در کشور و حتی در استان نگاه ها را نسبت به غرب مازندران تغییر دهیم و این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم تا موتور محرک پیشرفت و توسعه منطقه را با سرعت بیشتری به حرکت در بیاوریم و با توجه به اتحاد و همدلی که در حال حاضر در حوزه انتخابیه اعم از ائمه  جمعه محترم سه شهرستان، فرماندهان معزز سپاه، فرمانداران، بخشداران، شوراها، دهیاران، شهرداران و همه مردم وجود دارد بی شک فضا و فرصت برای یک تحولی بزرگ آماده است.

🔶 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان داشت: شک نکنید در ابتدا مسیر مقاومت های برای شروع این پروژه بزرگ وجود دارد و این  مقاومت ها جدی خواهد بود و متاسفانه مشاهده میشود، بعضی ها به جای همراهی، به دنبال به چالش کشیدن این ایده بزرگ هستند، اما با همدلی و همراهی و همگرایی که بیان شد همه در کنار هم برای تحقق این پروژه تلاش خواهیم کرد.

🔷 سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این جلسه بیان داشت: سفرهای بزرگ با یک قدم کوچک انجام میشود و کارهای بزرگ هم با یک ایده ایجاد می شود و عزمی بزرگ برای تحقق یک ایده بسیار مهم است.

🔶 ایشان افزودند: بدون شک تحقق این پروژه می‌تواند اتفاقات بزرگی برای منطقه رقم بزند، اتفاقاتی که همراه با رونق تولید، پیشرفت و توسعه منطقه و افزایش سطح رفاه عمومی همراه خواهد بود و حجم این پروژه به حدی بزرگ است که به چندین وزارتخانه مرتبط می‌شود و بی تردید مسیر سختی در پیش رو است و همانطوری که نماینده مردم در خانه ملت بیان داشتند، همه همراه و همدل برای تحقق این پروژه بزرگ گام خواهیم برداشت.

🗓 ۲۶ پنج شنبه فروردین ماه ۱۴۰۰

✍ روابط عمومی فرمانداری شهرستان نوشهر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها