En امروز : 10 فروردین 1403

توکلی: چهار خطه کردن محور کندوان تا پایان فعالیت دولت دوازدهم افتتاح می‌شود

کد خبر : 103232 25 فروردین 1400فرهنگی
پ

احمد توکلی، مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران، با تاکید بر رفع موانع در مسیر اجرای طرح تعریض و چهارخطه کردن مرزن آباد تا دزدبن جاده در جاده چالوس گفت که فاز نخست این طرح ملی تا پایان فعالیت دولت دوازدهم افتتاح می‌شود. ‎

احمد توکلی در نشستی با پیمانکار در محل اجرای طرح در منطقه مرزن آباد چالوس، افزود: اجرای کامل این طرح باید در اولویت برنامه های مسئولان استانی و شهرستانی باشد چون به اندازه کافی روند اجرای آن طولانی شده است.

وی گفت: در حال حاضر اجرای طرح با مشکلاتی مانند دریافت مجوزهای زیست محیطی و منابع طبیعی، جابه جایی مستحدثات مانند تیرهای برق و کمبود اعتبار رو به رو است ولی می توان با هم افزایی و تدبیر درست مشکلات را رفع کرد.

توکلی با اظهار این که همزمان با تکمیل طرح آزاد راه تهران - شمال، این مسیر هم قادر به ارائه خدمات در سطح ملی خواهد بود، افزود: باید با اجرای چنین طرح هایی نسبت به ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده کندوان آن تلاش کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران تاکید کرد: با توجه به ابلاغ تخصیص حدود ۱۰ میلیارد تومان برای تسریع در روند اجرایی فاز اول و دوم این طرح ملی، اداره کل راه و شهرسازی ملزم است تا ماه آینده خسارت تعیین شده را پرداخت کند و منابع طبیعی هم باید با قطع تعداد درختان مزاحم داخل مسیر طرح همراهی کند.

وی همچنین از مسئولان شرکت توزیع برق نیز خواست تا هرچه زودتر نسبت به جابه جایی مستحدثات مزاحم در مسیر اجرای طرح اقدام کنند.

توکلی گفت: این آمادگی وجود دارد تا با نامه نگاری با مسئولان پلیس راه کشور به منظور ادامه فعالیت پیمانکار به صورت مستمر، در پایان هفته نسبت به دریافت مجوزهای لازم برای اعمال محدودیت های ترافیکی اقدام کرد. 

اشتراک گذاری