امروز : 10 فروردین 1403

پیام تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان

کد خبر : 103215 24 فروردین 1400
پ

سیّد امیر حسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن، با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت . متن پیام بشرح ذیل است ‎

💠 سیّد امیر حسینی جو
معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن،
با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت .

🖋 متن پیام بشرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

✨ السلام علیک یا شهر الله الاکبر و یا عید اولیائه

🌙 رمضان، ماه بندگی‌‌ خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماه را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌‌‌ (ص) و ائمه اطهار‌ (ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم .

🌙 حلول بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را به همه شما شهروندان فهیم تنکابن تبریک عرض می‌نمایم و برایتان قبولی طاعات و عبادات را آرزومندم .

🌙 امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و پر خیر و برکت و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌نمایم .

🌙 امید که در لحظات ملکوتی سحر و افطار که با دلهای آکنده از ایمان و حب معبود، مهمان سفره الهی می شویم، دعا برای عافیت عاجل همه بیماران، بویژه بیماران کرونایی و سلامتی و توان افزایی همه دست اندرکاران و مدافعان سلامت که در این روزهای سخت در خط مقدم مبارزه برای حفظ جان مردم هستند را از یاد نبریم .

إن شاء الله در پناه خداوند رحمان و رحیم سلامت، سعادتمند و عاقبت به خیر باشید .

سیّد امیر حسینی جو
معاون استاندار و فرماندار ویژه تنکابن
روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن

اشتراک گذاری
پیوند ها