امروز : 5 اردیبهشت 1403

روابط عمومی فرمانداری بابلسر:

جلسه ستاد کرونا

کد خبر : 103149 22 فروردین 1400
پ

جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسر و با حضور مرادی معاون مدیرکل امور شهری و نماینده استاندار در شهرستانهای بابلسر و بابل در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛ جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا شهرستان بابلسر به ریاست اسماعیل حسن زاده فرماندار بابلسرو با حضور مرادی معاون مدیرکل امور شهری و نماینده استاندار در شهرستانهای بابلسر و بابل و اعضای این ستاد  با هدف بررسی وضعیت شیوع ویروس کرونا و اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با این ویروس؛در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

اسماعیل حسن زاده  فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه گفت :اینکه گفته می شود صرفا ورود مسافر سبب افزایش ابتلا شده، صحیح و پسندیده نیست.اگر پیک ابتلا فقط در استانهای گردشگرپذیر می‌بود این جمله صدق می‌کرد اما وقتی ابتلا در تمام نقاط کشور افزایش می‌یابد نشان از یک اپیدمی کلی است.

 وی افزود : عدم رعایت همگانی و عادی‌انگاری، بازار شب عید، دورهمی های خانوادگی و برگزاری جشن ها و مسافرت‌ها دلایل مهم در افزایش ابتلا بوده است.

حسن زاده با بیان اینکه شهرستان بابلسر مقصد اول گردشگری  و  نقطه اتصال شرق و غرب استان است تردد پلاک های غیر بومی در این شهر سبب توقف و اسکان حجم زیادی از مسافران می‌شود و این امر باعث افزایش شیوع بیماری کرونا خواهد شد.

وی افزود: از رسانه ها، فضای مجازی، روابط عمومی دستگاه های اجرایی و انتظار می رود که در حوزه آگاهی بخشی به مردم  و فرهنگ سازی جهت رعایت پروتکل های  بهداشتی اقدام کنند.

فرماندار بابلسر از مردم خواست تا با رعایت پروتکل ها و الزامات بهداشتی و استفاده از ماسک و همچنین خودداری از برگزاری دورهمی ها و اجتناب از سفرهای غیر ضروری در کنترل و کاهش شیوع ابتلا به بیماری کرونا تلاش کنند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها