امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران:

هیچ‌گونه کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا قابل قبول نیست

کد خبر : 103143 22 فروردین 1400
پ

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در این جلسه با تاکید  بر  همراهی‌ها و هم‌افزایی‌های آحاد مردم و اقشار مختلف در کنار حوزه‌های اجرایی ، گفت: گروه‌های شغلی که توسط ستاد ملی کرونا محدود شدند می بایست با رعایت دستورالعمل‌ها ابلاغی در جهت مقابله با این بحران اقدام کنند و اکیب‌های بازرسی با نظارت مستمر بر بازار و اصناف با خاطیان از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برپایی هرگونه تجمع توسط ستاد ملی کرونا ممنوع اعلام شده، تصریح کرد:  تا تزریق کامل واکسن به همه افراد جامعه و مهار کامل بیماری، تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌هاست.

فرماندار شهرستان ساری با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا، گفت: هیچ‌گونه کوتاهی دستگاه‌های اجرایی و ادارات در راستای دورکاری و کاهش نیروی انسانی قابل قبول نیست.

رضایی  با اشاره به غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کرونا، نسبت به برخی سهل انگاری‌ها و عادی پنداری‌ها در جامعه ابراز نگرانی و اضافه کرد:   روند شیوع بیماری و امار بستری در شهرستان ساری فزاینده است و در حال حاضر نیز با تشدید محدودیت‌ها و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و تقویت طرح محله محور شهید سلیمانی باید مدیریت و کنترل بیماری را در دست بگیریم.

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها