امروز : 5 اردیبهشت 1403

شورای اداری

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با حضور حجت الاسلام والمسلمین هدایتی امام جمعه تنکابن،حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه بخش نشتا ،سید شمس الدین حسینی نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ، سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع حبیب ابن مظاهر شهر شیرود تنکابن برگزار شد

کد خبر : 103061 15 فروردین 1400
پ

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با حضور حجت الاسلام والمسلمین هدایتی امام جمعه تنکابن،حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه بخش نشتا ،سید شمس الدین حسینی نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ، سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع حبیب ابن مظاهر شهر شیرود تنکابن برگزار شد. فرماندار ویژه تنکابن در این جلسه گفت که در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این شهرستان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری صورت گرفته است : ‎

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن با حضور حجت الاسلام والمسلمین هدایتی امام جمعه تنکابن،حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه بخش نشتا ،سید شمس الدین حسینی نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ، سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن و جمعی از مسئولان محلی در مجتمع حبیب ابن مظاهر شهر شیرود تنکابن برگزار شد.

فرماندار ویژه تنکابن در این جلسه گفت که در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این شهرستان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری صورت گرفته است.

سید امیر حسینی جو با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی به تنهایی نمی تواند باعث توسعه همه جانبه شهرستان شود افزود: برای توسعه این شهرستان علاوه بر تعامل و همکاری بخش دولتی و خصوصی باید از ظرفیت های بالقوه برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استفاده کرد.

وی گفت سال گذشته هفت واحد تولیدی راکد در این شهرستان به چرخه تولید بازگردد.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی در سیستم اداری نباید منتظر معجزه باشند اظهار داشت: باید با جسارت و تلاش بیشتر در جهت رفع موانع و مشکلات مردم و بخش های اقتصادی گام برداشت.

حسینی‌جو همچنین با اشاره به انتخابات همزمان ریاست جمهوری ، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت : بالابردن مشارکت عمومی ، رعایت قانون و برگزاری انتخابات باشکوه سه وظیفه مهمی است که همه آحاد جامعه بویژه مسئولان دستگاه های اجرایی باید در این زمینه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات ۳۰۳ شعبه اخذ رای در شهرستان تنکابن پیش بینی شده است ، افزود : نامزدهای انتخاباتی با پرهیز از رقابت هایی که کام مردم را تلخ می کند ، در جهت افزایش مشارکت عمومی تلاش نمایند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن ، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه لازمه تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شد را تلاش مضاعف مسئولان و همراهی بیشتر مردم دانست و گفت که ضروری است همه آحاد جامعه در این زمینه تلاش کنند.

سید شمس الدین حسینی افزود : در سال گذشته مردم ایران به واسطه تحریم های ظالمانه سختی ها و دشواری های زیادی را متحمل شدند و باید در سال جدید با تلاش بیشتر سختی ها را کاهش داده و در جهت گشایش و بهبود امور گام های بیشتری برداریم.

وی اظهار داشت : متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل تحریم های ناعادلانه آسیب های جدی به بخش های تولیدی و معیشت مردم وارد شد، بنابراین باید برای کاستن این مشکلات بیش از پیش تلاش کنیم.

حسینی با بیان اینکه در سال جدید مجوز دانشگاه پرستاری رامسر و طرح آزاد راه چالوس به رامسر اخذ شده است ، خاطر نشان کرد : طرح ۷۵ کیلومتری آزاد راه چالوس به رامسر مجوز کمیسیون ماده ۲۳ را در سال گذشته اخذ کرده و قرار است با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان در سال جدید به مرحله اجرا درآید.

به گفته نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس ، برای توسعه بیشتر منطقه نیازمند آن هستیم تا میزان مطالبه گری مسئولان و اقدامات آنها افزایش یابد

وی با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: افرادی که در این عرصه توسط مروم انتخاب می شوند باید سه ویژگی سلامت مالی و اقتصادی ، سلامت اخلاقی و سلامت فکری داشته باشند.

باید مشارکت در انتخابات بیش از پیش افزایش یابد تا توطئه های دشمنان خنثی گردد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها