امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران:

شهرستان ساری در شرایط قرمز کرونایی قرار گرفت

کد خبر : 103048 18 فروردین 1400
پ

جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان ساری به ریاست رضایی فرماندار مرکز استان مازندران برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در این جلسه با اعلام وضعیت قرمز کرونایی شهرستان ساری، گفت: تمامی محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های وضعیت قرمز کرونایی که توسط ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا ابلاغ شد، از امروز در ساری اجرایی گردد.

فرماندار شهرستان ساری ضمن قدرانی از صبوری و همراهی اصناف و بازاریان در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی ، تصریح کرد: نباید شهروندان با عادی‌انگاری  مقابله با پیک جدید شیوع کرونا را سخت کنند، قطعا با رعایت دستورالعمل‌ها ستاد کرونا و به دنبال آن کاهش آمار مبتلایان شاهد بازگشت وضعیت عادی و تغییر رنگ‌بندی کرونایی در مرکز استان خواهیم بود.

رضایی در ادامه اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ایام نوروز توسط شهروندان روند کنترل شده شیوع بیماری کرونا را با مشکل مواجه کرده و امروز شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان های بصورت شبانه روزی در حال تلاش برای بهبود بیماران کرونایی هستند، عنوان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و افزایش آمار بیماران کرونایی بار سنگینی بردوش کادر درمانی گذاشته است که در صورت استمرار این وضعیت موجب فرسودگی این قشر زحمت کش خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها