امروز : 5 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار ساری به مناسبت فرا رسیدن سال نو

کد خبر : 102766 30 اسفند 1399
پ

فرماندار مرکز مازندران در پیامی فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت. ‎ ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری رضایی فرماندار مرکز مازندران در پیامی فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

حلول سال نو و تقارن آن با اعیاد شعبانیه را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردمان متدین و فرهیخته مرکز استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از خیر و برکت و توفیق و تندرستی برای همگان مسألت دارم.

سال 99 سالی کم‌نظیردر تجربه تاریخ بشریت‌ بود، روزهایی که همه‌ی ما در شهرستان ساری، در کنار هم با این چالش، دست در دست هم به مهر و با جان‌فشانی پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها، مبارزه کردیم؛  این‌گونه است که سر تعظیم به آستان حضرت دوست می‌ساییم که یاری داد سال 99 را با همه‌ی فرازوفرودش با همدلی و همبستگی بگذرانیم. 

امید است که با متبرک شدن سال 1400 با دو عید نیمه شعبان و جشن ولادت حضرت ولی‌عصر در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولتمردان و ایثار و جانفشانی‌های فرزندان غیور و فداکار این سرزمین همیشه ماندگار، ایران اسلامی همواره در مسیر آرامش، عزت، سربلندی و پیشرفت قرار داشته باشد.

تلاش و همت مضاعف را برای عبور از مشکلات با سرلوحه قرار دادن و اقدامات جهادی در نمود عینی به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی); تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است را باهم بکار خواهیم بست و از درگاه ایزد منان می‌خواهیم که تمام مهربانی‌اش را در همه اعمال و افعال ما مبذول فرماید.

 

 

عباسعلی رضایی

فرماندار شهرستان ساری

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها