En امروز : 6 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در دیدار اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی فجر آفرینان طبرستان:

نهادینه سازی کسب و کار تجاری در اقتصاد مازندران یک ضرورت است

کد خبر : 102404 14 اسفند 1399فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان بر نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: استراتژی تجارت و کسب و کار در ساختار اقتصادی استان مازندران می بایست نهادینه سازی شود. ‎

استاندار مازندران بر نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد شرکت های تعاونی در قالب های مختلف با ارائه طرح ها و برنامه های مناسب می تواند اقدام مناسبی برای توسعه اقتصادی استان باشد.

وی گفت: خانواده بزرگ تعاونی ها می توانند سنگ بنای اصلی توسعه اقتصادی اجتماعی را بگذارند و در این راستا اثرگذار باشند که این مهم نیاز به مطالعه و برنامه ریزی دارد.

مقام عالی دولت در مازندران، افزود: استراتژی تجارت و کسب و کار در ساختار اقتصادی استان مازندران می بایست نهادینه سازی شود تا این استان با توجه به ظرفیت های موجود از حالت تولید کننده صرف خارج شود.

 

حسین زادگان تصریح کرد: در بیش از دو سال اخیر بیش از پیش از توان بسیج و سپاه بهره گیری شده و اقدامات قابل توجه ای توسط بسیج سازندگی صورت گرفته است.

او افزود: توسعه و بسط شرکت های تعاونی در شهرستان های استان به تناسب بضاعت هر شهرستان در راستای نهادسازی اقتصاد مازندران یک موضوع مهم و اساسی است که می تواند اقدامات قابل توجه ای در این حوزه رقم بزند.

استاندار گفت: توجه به موضوعاتی همچون سورتینگ ها و پایانه های صادراتی یکی از دلایل افرایش فروش و صادرات مرکبات استان می باشد لذا دست یابی به بازارهای جهانی و منطقه ای می بایست هدف اصلی در فعالیت های توسعه ای شرکت های تعاونی و اقتصادی و نگاه صادرات محور از اولویت های مهم در این حوزه باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری