En امروز : 10 فروردین 1403

رازجویان: ساماندهی گلزار شهدا نیازمند عزم دستگاه های مسئول است

کد خبر : 102371 12 اسفند 1399
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، گفت: دستگاه ‌های اجرایی بویژه شهرداری‌ها در ساماندهی گلزار شهداء اهتمام و تلاش بیشتری داشته باشند. ‎

 

مهدی رازجویان در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا در مازندران افزود: همه‌ ی ما در برابر شهدا و تجلیل از جانفشانی ها و حماسه سازی های این عزیزان گلگون کفن مسئولیت سنگینی داریم که یکی از این وظایف ساماندهی گلزار شهدا است.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی به خصوص شهرداری‌ ها باید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند. ‎

رازجویان با تاکید بر این که خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات آنها راهی جهت پاسداشت خون شهدا است، گفت: شهدای عزیز ما از جان خود گذشتند تا مردم در آسایش بهتری زندگی کنند پس هر چه قدر که مشکلات مردم در ادارات زودتر برطرف شوند، به اهداف شهدا نزدیکتر شده‌ایم.

رازجویان با اشاره به برگزاری مراسم اخیر وداع با شهدا در استان مازندران، افزود: پروتکل‌های بهداشتی جهت مقابله با کرونا اجازه حضور همیشگی مردم در خیابان‌ها را نداد اما مردم شریف مازندران همواره نشان دادند قدردان مجاهدت‌های فرزندان‌شان هستند.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: در برابر ایثار و جانفشانی‌ شهدا، ما وظیفه داریم حداقل با عملکرد بهتر و توجه بیشتر، قدردان خانواده‌های آنها باشیم.

رازجویان همچنین بر ضرورت تکریم شایسته جانبازان و ایثارگران تاکید کرد و گفت: جانبازان شهدای زنده هستند لذا تکریم شایسته‌ی ایثارگران در ادارات استان و شهرداری‌ها باید انجام شود.

اشتراک گذاری