En امروز : 31 فروردین 1403

استاندار در خانه فرهنگ مازندران / آثار فرهنگی فاخر نظیر دانشنامه تبرستان و مازندران موجب مباهات است

کد خبر : 102370 12 اسفند 1399فرهنگی
پ

استاندار مازندران با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در خانه فرهنگ مازندران با سرپرست دانشنامه تبرستان و مازندران و سایر اعضای این خانه دیدار کرد / دانشنامه تبرستان و مازندران، بعنوان کتاب سال جمهوری ایران در مراسمی با حضور رییس جمهور تقدیر شد. ‎

استاندار مازندران در بازدید از خانه فرهنگ مازندران گفت: اقدامات فاخر فرهنگی و هنری نظیر دانشنامه تبرستان و مازندران می تواند موجب حفظ ارزش های فرهنگی، قومی، آیینی و نظایر آن برای آیندگان شود.

وی افزود: بدلیل شرایط سختی که محدودیت های کرونایی برای همه حوزه ها از جمله حوزه های فرهنگی و اجتماعی بوجود آورده است امروز وقت گذاشتیم تا با اصحاب فرهنگ و هنر دیدار و گفتگو کنیم.

استاندار یادآور شد: گنجینه های باارزش در حوزه زبان، گویش، مذهب، آیین ها، سنن، هنر و ... می بایست در قالب اسناد جمع آوری شود و برای نسل های آینده به میراث بماند و واکاوی گردد.

 

مقام عالی دولت در مازندران، اظهار داشت: توجه بیشتر به هنرمندان از سوی مسئولین دولتی مطالبه ای جدی است و دانشنامه تبرستان و مازندران از جمله آثار برجسته فرهنگی و هنری در استان می باشد که می توانیم به آن ببالیم.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری