En امروز : 29 فروردین 1403

حضور صفری در 4 فرمانداری / دیدار و نشست صمیمی معاون استاندار با همکاران فرمانداری

کد خبر : 102194 3 اسفند 1399فرهنگی
پ

در تداوم دیدارها و نشست های صمیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با همکاران فرمانداری ها، رقیه صفری به اتفاق مرتضی ناصحی، مدیرکل اداری مالی استانداری در فرمانداری های نکا، میاندورود، جویبار و سیمرغ حضور یافت. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، رقیه صفری در فرمانداری جویبار پس از دیدار و نشست صمیمی با همکاران این مجموعه و اطلاع از مسایل و مشکلات آنان، از ایستگاه ایست و بازرسی اجرای طرح محدودیت های کرونایی بازدید کرد و به عوامل اجرای طرح در محل خدا قوت گفت.

شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان جویبار از دیگر برنامه های معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این شهرستان بود.

همچنین با حضور رقیه صفری، آیین نهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در راستای فرامین گوهر بار مقام معظم رهبری در قالب چهارصد بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه در مسجد فقیه محله جویبار برگزار و تقدیم خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان کرونایی شد.

دیدار و نشست صمیمی با همکاران فرمانداری جویبار برنامه دیگری بود که با حضور صفری، معاون استاندار در این شهرستان برگزار شد.

رقیه صفری، معاون استاندار همچنین به اتفاق مرتضی ناصحی، مدیرکل اداری مالی استانداری با حضور در فرمانداری های شهرستان های نکا، میاندورود و سیمرغ در دیدار و نشست صمیمی با همکاران فرمانداری و بخشداری های یاد شده با مسایل و مشکلات کارکنان این مجموعه ها  آشنا شد و برای رفع موانع آن ها دستوراتی صادر کرد.

بازدید از فرمانداری ها و بخشداری های مذکور از برنامه های حضور معاون استاندار در این شهرستان ها بود. 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری